روابط عمومی سایپا و ایران خودرو در گفتگو با برنا مطرح کردند:

کلاهبرداری تحت عنوان سازمان امداد مرکزی / مخابرات باید پاسخگو باشد

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۶:۲۶
کد خبر: ۸۱۶۵۸۸
کلاهبرداری تحت عنوان  سازمان امداد مرکزی / مخابرات باید پاسخگو باشد
روابط عمومی سایپا گفت: مشخص نیست اطلاعات مرتبط با رانندگان به چه شکل لو می رود. با این حال مخابرات کشور باید در این باره پاسخگو باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اخیرا در فضای مجازی به ویژه شبکه اجتماعی توییتر موضوع تماس با مالکین خودرو برای ارائه مدرک فنی تکمیلی خودرو مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این تماس ها از سوی افرادی که ادعا می کنند از سازمانی با عنوان سازمان مرکزی امداد تماس می گیرند انجام می شود.

با این حال اینکه این افراد شماره مالکین خودرو را از چه منبعی به دست می آورند محل پرسش است. از طرفی دو شرکت خودروسازی مشهور کشور نیز وجود چنین سازمانی در کشور را رد کرده اند.

قاسم خاکی، روابط عمومی شرکت خودروسازی سایپا در این باره به خبرنگار برنا گفت: سازمان امداد مرکزی اصلا وجود ندارد. متاسفانه، امروزه این دست تماس ها زیاد شده اند. تماس هایی که با قصد سودجویی گرفته می شوند.

وی ادامه داد: ما در شرکت سایپا ؛ امداد خودرو سایپا داریم که چنین تماسی هم با هیچ مشتری ای انجام  نمی گیرد.

وی تاکید کرد: مشخص نیست اطلاعات مرتبط با رانندگان به چه شکل لو می رود. به نظر در این خصوص باید  مخابرات کشور  پاسخگو باشد.

همچنین یکی از اپراتورهای شرکت ایران خودرو نیز در پاسخ به خبرنگار برنا ضمن رد وجود سازمانی با عنوان سازمان مرکزی امداد گفت: چنین تماس هایی با قصد های سودجویانه انجام می گیرد .برای پیگیری  شکایت در خصوص چنین تماس هایی و اینکه چگونه شماره مالکان خودرو در اختیار این افراد سودجو قرار می گیرد بهتر از شهروندان به مراجع ذی‌صلاح قضایی مراجعه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز