گزارش " شریعتمداری" در هیات دولت به مناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۲:۳۹:۴۵
کد خبر: ۸۷۰۹۸۱
گزارش  شریعتمداری در هیات دولت به مناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی
" محمد شریعتمداری " وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت آغاز هفته تأمین اجتماعی و بهزیستی در کشور، در نشست امروز هیئت دولت به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور گزارشی از فعالیت ها و خدمات این دو سازمان به هیئت وزیران ارائه داد. 

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ شریعتمداری گفت : علی رغم محدودیت ها و براساس سیاست و اهتمام ویژه دولت، سازمان بهزیستی کشور نسبت به رسیدگی به وضعیت مددجویان و محرومان اقدامات گسترده ای انجام داده است. همچنین تلاش شده تا مستمری آنها بین سه تا پنج برابر در طی این سال ها رشد نماید.

وی افزود : در سال ۱۳۹۸ نیز با افزایش یک هزار میلیارد تومان اعتبارات کمک به مددجویان و رسیدن سقف آن به ۲۷۰۰ میلیارد تومان، این امکان فراهم شد تا ۱۷۸ هزار نفر معلولی که به صورت انفرادی تاکنون از مستمری مددجویی برخوردار بودند، متناسب با بُعد خانوار، مستمری آنها افزایش یابد. هیئت وزیران نیز ضمن تشکر از همه مددکاران و کارکنان خدوم سازمان بهزیستی و همه نهادهای حمایتی از شرکای اجتماعی خود که با مشارکت در خیر جمعی و به کمک محرومان و نیازمندان می شتابند، تقدیر کرد. همچنین به مناسبت هفته تأمین اجتماعی، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گزارش مختصری از خدمات سازمان تأمین اجتماعی به دولت ارائه کرد . 

شریعتمداری گفت :  در این سازمان بالغ بر ۳۵۰ طرح کوچک و بزرگ برای خدمات درمانی مطلوب تر به مخاطبان سازمان خصوصاً جامعه کارگری و بازنشستگان تأمین اجتماعی در دولت اجرا شد تا ادامه خدمات را به مخاطبان خود افزایش دهد؛ هم‌چنین، در هفته تأمین اجتماعی حدود ۴۰ طرح از این طرح ها در سراسر کشور بهره برداری خواهند رسید. دولت همچنین از خدمات همه کارکنان خدوم سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور و شرکای اجتماعی این سازمان، کارگران عزیز و کارفرمایان محترم در همکاری با دولت در یک مدیریت سه جانبه گرایانه تقدیر کرد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز