طرح پاکسازی دست فروشان شمیران نو و خاک سفید اجرایی می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۲:۰۸
کد خبر: ۹۰۰۱۴۱
طرح پاکسازی دست فروشان شمیران نو و خاک سفید اجرایی می شود
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح پاکسازی دست فروشان و بساط گستران شمیران نو و خاک سفید در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح پاکسازی دست فروشان و بساط گستران شمیران نو و خاک سفید در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۲ خیابان اصلی و فرعی پاکسازی، ۴۲ دستگاه خودروی وانت توقیف و ۱۱۲ دستگاه خودروی وانت بار و بساطی ساماندهی شد.

سردار کیوان ظهیری با اشاره به اینکه در این مناطق ۱۱ تن از بساط گران جمع آوری شدند، تصریح کرد: ۱۲ خیابان اصلی، ۳۰ خیابان فرعی، در مناطق شمیران نو و خاک سفید پاکسازی در این طرح پاکسازی شد.

وی افزود: در حاشیه اجرای این طرح ۴۰ تن از معتادین متجاهر جمع آوری شدند و در بررسی های بیشتر در این خصوص، یک کیلو و ۲۴۵ گرم انواع مواد مخدر از قبیل: تریاک، هروئین و شیشه کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه پلیس با کسانی که در حوالی مدارس پرسه بزنند و ایجاد مزاحمت و توزیع مواد مخدر کنند، برخورد خواهد کرد، گفت: در حاشیه اجرای این طرح، اطراف ۳ پارک و ۱۵ مدرسه دخترانه برای حضور دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید پاکسازی شده است.

سردار ظهیری گفت: در طرح پاکسازی دست فروشان و بساط گستران شمیران نو و خاک سفید ۱۱۲ دستگاه خودروی وانت بار و بساطی ساماندهی شد و این طرح در پاسخ به درخواست های اهالی محل انجام شد و رضایتمندی شهروندان را به همراه داشت./ مهر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز