سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد:

خرید و فروش باتری‌های نامرغوب با برچسب اصالت کالا در پایتخت/ گوشت‌هایی که در پارکینگ منزل شخصی بسته‌بندی و توزیع می‌شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۲:۱۴
کد خبر: ۹۳۱۶۳۹
خرید و فروش باتری‌های نامرغوب با برچسب اصالت کالا در پایتخت/ گوشت‌هایی که در پارکینگ منزل شخصی بسته‌بندی و توزیع می‌شد
سرهنگ امیری گفت: شخصی در پارکینگ منزل شخصی خود اقدام به ذبح گوسفند به صورت کاملا غیر بهداشتی و پس از آن اقدام به بسته‌بندی و توزیع می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش گروه خبرگزاری برنا؛ سرهنگ امیر هوشنگ امیری، سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: در سی و یکمین مرحله از طرح رعد پلیش پیشگیری همکاران ما در سرکلانتری هشتم پایتخت موفق شدند با در اختیار داشتن 16 حکم قضایی وظایف خود را به نحواحسن انجام دهند که ماحصل این حکم قضایی دستگیری اعضای 2 باند سارقین موتورسیکلت در محدوده کلانتری‌های 112 و 129 بوده است.

وی ادامه داد: همچنین خوشبختانه موفق شدیم 54 نفر از سارقین را در سطح محدوده سرکلانتری هشتم پلیس پیگیری دستگیر کنیم اما مبحث مورد اهمیت در این خصوص دستگیری 27 سارق سابقه‌دار است که به کرات اقدام به سرقت کرده‌اند و در حال حاضر خوشبختانه در اختیار قانون قرار دارند.

سرهنگ امیری با اشاره به این موضوع که در این مرحله از طرح رعد در حدود 11 فقره اموال سرقتی کشف شده است، اظهار کرد: 10 دستگاه خودرو و 15 موتورسیکلت نیز در میان اموال سرقتی وجود داشته است.

سرکلانتر هشتم پایتخت در ادامه از متلاشی شدن باند خرید و فروش باتری‌های نامرغوب اتومبیل خبر داد و عنوان کرد: فردی با جعل برچسب‌های اصلی باتری‌های اتومبیل و چسباندن آن به باتری‌های نامرغوب و درجه 3 اقدام به توزیع و فروش آن از طریق سایت دیوار می‌کرد که خوشبختانه با ردیابی‌های لازم، این فرد در منزل شخصی خود دستگیر شد.

سرهنگ امیری در رابطه با کشف گوشت‌های فاسد کشف شده در محدوده کلانتری 111 هفت چنار مورد استفاده قرار می‌گرفت توضیحاتی را داد و گفت: شخصی در پارکینگ منزل شخصی خود اقدام به ذبح گوسفند به صورت کاملا غیربهداشتی و پس از آن اقدام به بسته‌بندی و توزیع می‌کرد و سعی داشت در واحدهای صنفی و سوپرمارکت های سطح محدوده استحفاظی آن را به فروش برساند که خوشبختانه دستگیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز