رئیس سازمان اورژانس کشور:

اضافه شدن ناوگان ریلی به اورژانس ۱۱۵

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۲:۱۴
کد خبر: ۹۳۵۰۰۵
اضافه شدن ناوگان ریلی به اورژانس ۱۱۵
رئیس سازمان اورژانس کشور، با بیان اینکه در طرح زمستانی، پایگاه‌های جاده‌ای، دریایی و هوایی ما افزایش داشته است، گفت: در آینده ای نزدیک ناوگان ریلی به سیستم ناوگان اورژانس ۱۱۵ اضافه خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پیرحسین کولیوند ، در رزمایش طرح ترافیکی زمستان ۱۳۹۸ با بیان اینکه خوشبختانه همکاری خوبی بین دستگاه‌های مربوطه ایجاد شده است، اظهار داشت: در این فصل شاهد سرما، یخبندان و برف و باران هستیم؛ پس رانندگی باید با احتیاط بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین جابه‌جایی و حمل بار از طریق جاده‌ها صورت می‌گیرد، گفت: طبق آمارهای سازمان بهداشت جهانی، به آمار ۲۰ کشته در هر ۱۰۰ هزار نفر رسیدیم و به نُرم جهانی نزدیک شدیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه در تصادفات ۴۰ درصد رانندگان، ۳۴ درصد سرنشینان و ۲۶ درصد عابران جان خود را از دست داده و خودروهای سواری بیشترین تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: خوشبختانه تصادفات خودروهای عمومی کاهش داشته است و مردم باید تلاش کنند که از خودروهای عمومی استفاده کنند.

کولیوند توضیح داد: قالب تصادفات در بیرون از شهرها رخ داده است که حضور ما می‌تواند نقش مهمی در کاهش آن‌ها داشته باشد؛ ضربه مغزی و شکستگی‌های متعدد دلیل جان‌باختن افراد در سوانح جاده‌ای بوده است.

وی اضافه کرد: پایگاه اوژانس ۱۴ درصد و ناوگان هوایی ۱۲ درصد افزایش داشته؛ همچنین ۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ظرفیت ما اضافه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز