اهالی تئاتر البرز مهیای نهمین جشنواره استانی شوند

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۸:۲۸
کد خبر: ۸۳۳۸۰۴
اهالی تئاتر البرز مهیای نهمین جشنواره استانی شوند
معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از انتشار فراخوان نهمین جشنواره تئاتر استانی البرز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا، سارا بهراد با اعلام این خبر اظهار داشت: مرور و چشم انداز تولیدات سالیانه هنرمندان تئاتر در بستر جشنواره های استانی فراهم می گردد و برگزاری این جشنواره همواره بر تبلور و تثبیت این جایگاه پراهمیت تاکید داشته و خواهد داشت. وی گفت: معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی کشور و انجمن هنرهای نمایشی البرز و به استناد شیوه نامه برگزاری جشنواره های تئاتر استانهای کشور، فراخوان نهمین جشنواره تئاتر استان البرز در سال ۱۳۹٨ ، را با هدف ارتقاء، سطح کیفی آثار و ارتباط موثر تماشاگران با آثار نمایشی ،منتشر کرد.
معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطر نشان کرد: شیوه ی شرکت در جشنواره طبق روال سال های گذشته بوده و اجراهای عموم سال ١٣٩٧ و قبل از خرداد ١٣٩٨ می¬توانند به صورت بازبینی و یا لوح فشرده جهت شرکت در جشنواره ثبت نام نمایند.
بهراد تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا تاریخ ٩٨/٤/٢٠ است. از این رو از هنرمندان فعال در این حوزه جهت شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می آید. 
برای دریافت فراخوان نهمین جشنواره تئاتر استانی البرز کلیککنید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز