ملی پوش لرستانی ووشو در گفت وگو با خبرگزاری برنا :

به آمادگی خودم برای حضور در مسابقات جهانی اعتماد دارم / با ریاست "کیارش بیرانوند" ووشوی لرستان جهش خوبی داشته است / رقبا از ووشو کاران لرستانی می ترسند/ آکادامی ووشو گامی بسیارمهم در ارتقا ووشو استان است

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۰:۰۶
کد خبر: ۸۴۹۰۲۰
به آمادگی خودم برای حضور در مسابقات جهانی اعتماد دارم / با ریاست کیارش  بیرانوند ووشوی لرستان جهش خوبی داشته است / رقبا از ووشو کاران لرستانی می ترسند/ آکادامی ووشو گامی بسیارمهم در ارتقا ووشو استان است
امین سهراب پور به برنا گفت: با ریاست "کیارش بیرانوند" در هیئت ووشو لرستان شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ایی در ورزش ووشو استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ملی پوش لرستانی و عضو تیم ملی ووشو  بزرگسالان   به برنا ،اظهار کرد: با حضور کیارش بیرانوند در مسند ریاست هیئت ووشو لرستان ورزش ووشودر این استان  جان تازه ای گرفته است .

امین سهراب پور که   سومی  جوانان جهان درسنگاپور 2010،  طلای المپیاد ایرانیان سال 88،طلای انتخابی تیم ملی  88  در منفی 52،نقره انتخابی تیم ملی 97 وسوم دانشجویان کشوررا در کارنامه ورزشی خود دارد با بیان اینکه  ووشو لرستان در سالهای گذشته  وضعیت خوبی نداشت ،افزود : ازوقتی که رییس هیئت ووشو استان  تغییر کرده  وجناب کیارش بیرانوندمسئولیت هیئت استان را برعهده گرفته است شاهد  جهش خوبی  در این ورزش هستیم.

اودر ارزیابی خود از  پیشرفتهای  ووشوی استان ،  تصریح کرد:  در طول 4 سال اخیر یا موفق به کسب مدال نمی شدیم یا فقط یک مدال کسب می کردیم ولی امسال درتمام رده ها موفق به کسب مدال شدیم و ووشو کاران لرستانی  درتمام رده های سنی ودر هردو بخش بانوان وآقایان موفق  به کسب مدال شدند.

عضو تیم ملی ووشو بزرگسالان با بیان اینکه  اگر ووشو در لرستان  به همین روال پیش برود در سالهای بعد هم قهرمانی های بیشتری کسب خواهیم کرد،یادآورشد:  رده های مختلف از جمله رده های پایه فعالیت های خوبی صورت گرفته و در هردو بخش  بانوان وآقایان مدال گرفته ایم .

سهراب پور با اشاره به فعالیت بانوان ووشو کار در لرستان نیز عنوان کرد: قبلاووشو  بانوان در استان وجودنداشت  ولی درحال حاضر ووشو بانوان فعال شده و   پیشرفت خوبی داشته ایم  ومدال هم  گرفته ایم .

او با بیان اینکه با آمدن کیارش بیرانوند سمت ها ،کمیته هاوچارت هیئت مشخص شدو ووشو کاران قهرمان دوباره جذب هیئت شدند ،گفت: خیلی از ورزشکاران  که ووشو را رها کرده بودند دوباره به طرف ووشو برگشته اند حتی خود من بعد از  چهارسال  که از وشوو دور بودم دوباره به میدان برگشتم ودر حال حاضر نیز تا تیم ملی آمده ام که در واقع  این تحولات جزء رزومه بیرانوند محسوب می شود.

سهراب پور با اشاره به جایگاه ورزش ووشو در سطح   لرستان ،بیان کرد: این روزش  الان جزء برترین های ورزش  استان است وخصوصا در ساندا بسیار وضعیت خوبی داریم  ولی روی تالو باید بیشتر کار کنیم .

این ساندار کار لرستانی  با بیان اینکه ووشو لرستان  در رشته ساندا  قوی وفعال بوده واز قطب های ووشوی کشور  است، تصریح کرد: در سطح کشور وقتی به لرستان برخورد می کنند از سانداکاران این استان می ترسند این در حالی است که  قبلا این ترس از سانداکاران لرستانی وجودنداشت وبه عنوان زنگ تفریح به لرستان نگاه می کردند ولی الان با پیشرفت ووشو  در استان دیگر اینگونه نیست.

او راه اندازی آکادامی ووشورا گامی بسیار  مهم  در پیشرفت و ارتقا ووشواستان عنوان کرد و افزود: با وجودآکادمی ووشودر استان  علاوه براینکه در همه زمینه ها رشد خواهیم کرد می توانیم شاهد رشد  " تالو "  نیز درووشوی استان باشیم.

سهراب پور ادامه داد:  برگزاری کلاس های متنوع آموزشی و آوردن مربیان شاخص کشوربه استان ، بالابردن سطح علمی مربیان  و داوران   وتجهیزات وامکانات از جمله مواردی است که در کنار آکادمی ووشو می تواند باعث ارتقا سطح ووشو استان شود وبربروز رسانی این ورزش در استان موثر باشد.

 این ووشو کار لرستانی عضو تیم ملی  در خصوص سطح آمادگی خود برای حضور در مسابقات جهانی چین ،گفت: در حال حاضر در آمادگی کامل  به سر می برم و یک ماه و15 روز مهلت برای مسابقات درون اردویی  دارم که تا آن زمان قصد دارم به آمادگی صددرصدی برای شرکت در رقابت های جهانی برسم.

امین سهراب پور با  بیان اینکه صدردرصد به  آمادگی خودم برای حضور در مسابقات جهانی اعتماد دارم، تاکید  کرد: 4 رقیب در اردوی تیم ملی  در منفی 60 کیلوگرم  دارم که دو تای آنان از قهرمانان جهان هستند  ولی برای شرکت  در مسابقات جهانی  که پاییز امسال درچین برگزار می شوند  فیکس هستم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز