ارومیه میزبان مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد کشور

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۹:۵۸
کد خبر: ۸۶۱۶۹۲
ارومیه میزبان مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد کشور
رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی گفت: مسابقات مقدماتی پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری به میزبانی ارومیه و در هفته دوم تیرماه برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علیرضا رزمجو رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات مقدماتى پاکت بیلیارد و اسنوکر کشورى بمنظور حضور در جدول مرحله اصلی رنکینگ کشورى به میزبانى ارومیه از هفته دوم تیرماه گفت:  مسابقات اسنوکر ١١ لغایت ١٤ تیرماه برگزار می شود که ورزشکاران برای ثبت نام در این رشته تا ۸ تیر ماه و مسابقات  پاکت بیلیارد ١٨ لغایت ٢١ تیرماه برگزار می شود که شرکت کنندگان این رشته تا ۱۵ تیرماه فرصت ثبت نام دارند.

رزمجو افزود: این رقابت ها به میزبانی هیات استان آذربایجان غربی برگزار می شود که باشگاه توپ سیاه ارومیه به عنوان میزبان انتخاب شده است.

رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ بیلیارد استان، مسئول برگزاری مسابقات از این استان و از شهرستان میاندوآب انتخاب شده و علی قوسیان عضو کمیته مسابقات فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهورى اسلامى ایران و مسئول کمیته مسابقات هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس استان آذربایجان غربى این سمت را عهده دار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز