رحیمی در گفت و گو با برنا کرمانشاه:

اعتباری که به هیات تیراندازی داده شد صرفا روی کاغذ است/ بهترین سالن تیراندازی را در سطح کشور داریم

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۲:۵۴
کد خبر: ۸۷۰۷۵۴
اعتباری که به هیات تیراندازی داده شد صرفا روی کاغذ است/ بهترین سالن تیراندازی را در سطح کشور داریم
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درباره اعتبارات اختصاص داده شده به هیات تیراندازی استان کرمانشاه گفت: فقط یک اعتباری به ما ابلاغ شده است که آن هم مبلغ جزئی است که صرفا به روی کاغذ آمده و تخصیص داده نشده است، سایت پروازی هیات تیراندازی با توجه به کمبود اعتبارات بعید می دانم کامل شود.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درباره حواشی بوجود آمده در هیات تیراندازی استان به خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه گفت: به گواه رییس فدراسیون بهترین سالن تیراندازی را در سطح کشور داریم، البته اقرار هم می کنیم که یک سری امکانات را کم دارد، ما شروع کردیم همان سالن را به گواه آقایان زمانی که معاون توسعه بودم رقم خوبی را هم بابت تجهیزات و تکمیل خانه تیراندازی اختصاص دادیم که اگر اشتباه نکنم نزدیک به 200 میلیون تومان بود.

رحیمی درخصوص موضوع اعتباری که به هیات تیراندازی اختصاص داده شده اما به دست هیات نرسیده است پاسخ داد: یک اعتباراتی را هم مسئول هیات ما پیگیر شده بود از طریق ارتباطاتی که دارد، بابت این موضوع اعتبار دادند، اما متاسفانه آن را هنوز تخصیص نداند.

او ادامه داد: بنده به هیات ها گفته ام اگر پیگیر می شوید بابت بودجه ای، بروید از اعتبارات ماضاد بگیرید نه از اعتبارات خودمان، چون بعضی از آقایان می گویند قول یک پولی را داده اند، ما می آییم می بینیم که بله ایشان قول داده اند اما اعتباری تخصیص داده نشده است! بعد می آیند می گویند این اعتبار برای ما است!

رحیمی گفت: من به رییس هیات تیراندازی مان هم گفته ام در سه جلسه که شما اگر ارتباط دارید به حق می گویید که من پول گرفته ام بروید بگویید از کدام ردیف، نه از ردیف های خودمان، چون من خودم راحت می دانم چطور پول ها را تقسیم کنم، تا الان بابت این موضوع هم فقط یک اعتباری به ما ابلاغ شده است که آن هم مبلغ جزئی است که صرفا به روی کاغذ آمده و تخصیص داده نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درباره وضعیت سایت پروازی هیات تیراندازی و زمان اتمام آن اظهار کرد: درخصوص سایت پرواز هم دنبال این هستیم که اعتبارات را بگیریم، اما اعتقاد ما این است که این موضوع با ورود بخش خصوصی صورت بگیرد، روسای هیات باید به دنبال بخش خصوصی باشند و بتوانند اسپانسر جذب کنند.

او گفت: سکوی سایت پرواز هم حدود 20 تا 30 درصد کار آن انجام شده است، ولی با توجه به کمبود اعتبارات فعلا من بعید می دانم کامل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز