مدیرکل ورزش وجوانان لرستان خبرداد:

برگزاری طرح ملی فجر تا نوروز در همه شهرستانهای استان / توجه ویژه به نشاط اجتماعی با برنامه های متنوع ورزشی

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۸:۴۵
کد خبر: ۹۵۵۲۲۶
برگزاری طرح ملی فجر تا نوروز در همه شهرستانهای استان / توجه ویژه به  نشاط اجتماعی با برنامه های متنوع ورزشی
سید علی کریمی گفت: طرح ملی فجر تا نوروز با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و با برنامه های متنوع در سراسر استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ کریمی روز شنبه در گفت وگو با رسانه ها ، اظهار کرد:  توجه ویژه به سلامت تندرستی و نشاط اجتماعی را از مهم ترین سرفصل ها و برنامه های ورزش و جوانان استان دانست و از برگزاری طرح ملی فجر تا نوروز در همه شهرستانهای استان خبر داد.

او افزود: ورزش همگانی بستر و زمینه ساز ورزش قهرمانی و حرفه ای بوده و قرار گرفتن فرهنگ ورزش برای سلامتی در سبد خانوار،می تواند در گرایش و استقبال اقشار مختلف جامعه به ورزش و کاهش آسیب های اجتماعی و تندرستی بسیار اثر گذار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان  لرستان با اشاره به اینکه برنامه های متنوع و جذاب برای همه گروه های سنی با همه سلیقه ها در نظر گرفته شده است ،تصریح کرد:طرح ملی فجر تا نوروز از ابتدای بهمن ماه سالجاری تا ۲۰ فروردین سال آینده در راستای ارتقاء و توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط عمومی و استقبال و شرکت مردم در فعالیت های ورزش همگانی هم زمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می گردد.

کریمی طرح ملی فجر تا نوروز در دو بخش  مشارکت جمعی در ورزش که  شامل پیاده روی، دوی همگانی،دوچرخه سواری،ورزش های تفریحی،کوه روی و کوهپیمایی و بخش دوم که جشنواره های نشاط اجتماعی در قالب ایستگاههای مختلف و متنوع ورزشی با حضور هیاتهای ورزشی در بوستانها و پارک ها در همه شهرستانهای استان عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز