زمان تغییر وضعیت سهام عدالت تمدید شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۲۳:۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۰۱۱۲۱۵
زمان تغییر وضعیت سهام عدالت تمدید شد
در حالی که مهلت انتخاب روش مدیریت مستقیم یا غیرمستقیم سهام عدالت تا پایان امروز وجود داشت، در آخرین لحظات، ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد این مهلت تا پایان وقت 29 خرداد 99 تمدید شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بعد از ابلاغیه آزادسازی سهام عدالت در 9 اردیبهشت 99، ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد دارندگان سهام عدالت می‌توانند با وارد کردن کد ملی خود به سامانه سهام عدالت به نشانی samane.se دو روش مدیریت مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کنند.

در روش مدیریت مستقیم، مدیریت اداره این سهام که مرکب از 49 شرکت شامل 36 شرکت بورسی و 13 شرکت غیربورسی است، توسط خود سهامدار و در تابلوی بورس و اوراق بهادار انجام می‌شود و در گام اول با مصوبه ستاد آزادسازی سهام عدالت، می‌تواند تا سقف 30 درصد از ترکیب سهام خود را به وسیله بانک‌هایی که شماره شبای آن را برای دریافت سود سهام اعلام کرده به فروش برساند. اما در روش مدیریت غیرمستقیم، مدیریت پرتفوی (ترکیب سهام عدالت) به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت واگذار می‌شود و سهامدار فقط سهام شرکت سرمایه‌گذاری استانی را خواهد داشت.

براساس اعلام سامانه اطلاع‌رسانی سهام عدالت، از ابتدای آزادسازی سهام عدالت در 10 اردیبهشت تاکنون 17 میلیون نفر از 49 میلیون دارنده سهام عدالت، روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را از طریق سامانه مربوطه برگزیدند.

قرار بود در ساعات پایانی امشب 17 خردادماه 99 زمان انتخاب روش مدیریت سهام عدالت پایان یابد، اما در آخرین لحظات، ستاد راهبری سهام عدالت اعلام کرد با تصمیم این ستاد، انتخاب روش مدیریت مستقیم و یا غیرمستقیم سهام عدالت تا پایان وقت 29 خردادماه جاری تمدید شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز