ادامه روند کاهش قیمت خودرو در بازار

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۷۹۳۴۶
ادامه روند کاهش قیمت خودرو در بازار
بازار خودرو در هفته جاری بر بر مدار ریزش قرار دارد و امروز نیز متاثر از کاهش نرخ ارز و نبود مشتری در بازار سرعت بیشتری به خود گرفت است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، با توجه به شرایط بازار خودرو و افزایش کوتاه مدت نرخ ارز دلالان و واسطه‌ها به قیمت‌سازی و ارائه قیمت‌های غیر واقعی و حبابی در فضای مجازی می‌پرداختند که با کاهش قیمت ارز و همچنین نبود مشتری در بازار سقوط قیمت خودرو که از ابتدای هفته جاری به‌آرامی آغاز شده بود، امروز متاثر از کاهش شدید نرخ ارز سرعت بالایی به خود گرفت به طوری که قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای در حال فرو ریختن است.

همچنین بررسی‌ها از سایت‌های خودرویی و نرخ‌هایی که فروشندگان در فضای مجازی برای خودروهای خود قرار دادند حاکی از آن است، امروز نیز مانند روز گذشته  کاهش شدید قیمت ‌ها ادامه دارد.

یکی از نمایشگاه‌داران در این زمینه به خبرنگار برنا گفت: در حال حاضر به هیچ عنوان  معامله‌ای در بازار خودرو انجام نمی‌شود و حتی فروشندگانی که در مقابل این کاهش مقاومت می‌کنند به تاثیر از نزولی بودن بازار، قیمت‌های خود را کاهش می‌دهند. حتی مصرف‌کننده‌های واقعی نیز در این شرایط اقدام به خرید نمی‌کند به دلیل اینکه پیش‌بینی می‌کند روند کاهش قیمت خودرو ادامه دار خواهد بود.

وی ادامه داد: علت اصلی ریزش قیمت خودرو کاهش قیمت دلار و افزایش تولید خودورسازان است و قیمت ‌های که در هفته‌‌های گذشته اعلام می شد کاذب بود و هر لحظه احتمال ریزش وجود داشت، که همین اتفاق هم افتاد. انتظار می‌رود این روند تا زمانی ادامه یابد که فاصله قیمتی بازار با قیمت کارخانه خودرو‌ها کاهش یابد که این امر به ثبات بازار بسیار کمک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: زمانی که قیمت‌های خودرو اینگونه ریزش می‌کند هیچ کسی جرات خرید ندارد و با توجه به شرایط بازار حتما قیمت خودرو باز هم کاهش می‌یابد، به دلیل اینکه هنوز هم قیمت‌ها واقعی نیست و گران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز