بازگشت صف دلار به صرافی‌ها / سود ۶۰۰ هزار تومانی به قیمت کرونا

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۱:۲۵
کد خبر: ۱۱۶۷۵۵۹
بازگشت صف دلار به صرافی‌ها / سود ۶۰۰ هزار تومانی به قیمت کرونا
اختلاف قیمت 300 تا 550 تومانی دلار در صرافی های بانکی و بازار آزاد در این روزهای قرمز کرونایی تهران، صف خرید در مقابل صرافی‌های بانکی ایجاد کرده‎ است.
 
به گزارش برنا، قیمت فروش  دلار  آمریکا طی چند روز گذشته با کاهش همراه بود و امروز 29 فروردین نرخ دلار در صرافی‌ ملی به نرخ 23.853 تومان رسید و قیمت فروش یورو نیز به 28.475 تومان اعلام شد.
همچنین در صرافی‌ها میدان فردوسی امروز قیمت فروش دلار به نرخ 24 هزار تومان اعلام شد و به هر فرد با ارائه کارت ملی می تواند 2 هزار و 200 دلار خرید داشته باشد.

با این حال قیمت دلار در بازار آزاد بین 24 هزار و 300 تا 24 هزار و 400 معامله می شود  و این اختلاف قیمت 300 تا 550 تومانی صف‌هایی را برای خرید دلار در مقابل صرافی های بانکی ایجاد کرده است.

زمانی که اختلاف قیمت دلار در صرافی‌های مجاز و صرافی ملی با بازار آزاد زیاد می‌شود، برخی از سهمیه خرید 2 هزار و 200 دلاری خود استفاده می‌کنند و دلار را با قیمت بالاتری در بازار آزاد می‌فروشند.

این افراد دلار را حدود 23 هزار و 850 تا 24 هزار تومان از صرافی ملی و مجاز می‌خرند و در بازار آزاد  به قیمت ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان می‌فروشند و طی مدت کوتاهی ایستادن در صف خرید دلار در روزهای قرمز کرونایی تهران حدود 600 هزار تا یک میلیون ‌تومان سود کسب می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز