با حضور علاقمندانی از سراسر کشور؛

وبینار آموزشی "آب، الکترولیت، نوشیدنی های ورزشی و انرژی زا" در قشم برگزار شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۶:۲۴
کد خبر: ۱۲۲۵۵۵۸
رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم از برگزاری وبینار تخصصی "آب، الکترولیت، نوشیدنی های ورزشی و انرژی زا" با حضور ورزشکارن علاقمندی از سراسر کشور خبر داد.

به گزارش برنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدسعید موسایی باغستانی با اعلام این خبر عنوان داشت: استقبال مربیان، مدرسان و ورزشکاران فعال در عرصه ورزش کشور از این دوره های تخصصی که به صورت وبیناری طراحی شده، انگیزه ما برای تعریف و برگزاری دوره های دیگری در همین زمینه را بیشتر می کند.

وی با اشاره به درجه استاندارد بودن سرفصل های آموزشی در سطح بین المللی افزود: سرفصل های آموزشی این دوره ها برپایه سرفصل های تعریف شده توسط دپارتمان تغذیه علوم ورزشی استرالیا( AIS ) تنظیم شده است.

موسایی در توضیح بیشتر عنوان کرد: دکتر هادی عطارد، متخصص تغذیه ورزشی و رژیم‌درمانی و مشاور تیم‌های ملی که مدرسی این دوره ها را برعهده دارد، براساس دستور آموزشی این دپارتمان که، از زمان برگزاری المپیک سیدنی آغاز به کار کرده و سرفصل های آموزشی آکادمی های ورزشی دنیا را تعیین و تعریف می کند، به آموزش و تدریس سرفصل های دوره های تخصصی تغذیه در این کلاس ها می پردازد.

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم ادامه داد: دوره های وبیناری دیگری در همین راستا به میزبانی قشم برگزار خواهد شد که از ورزشکاران جزیره و استان برای حضور در آن ها دعوت می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز