بدون ویزا مسافر این ۳ تور جذاب شوید

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۵:۲۲
کد خبر: ۷۷۵۷۴۶
بدون ویزا مسافر این ۳ تور جذاب شوید
شاید اگر برای سفر خارجی بخواهید برنامه‌ریزی کنید برای شما مراحل دریافت ویزای ورود به هر کشور و آماده‌سازی مدارک برای آن سفر سخت باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آژانس مقتدر سیر به شما پیشنهاد می‌دهد که با بهترین فهرست سفرهای خارجی بدون ویزا نگاهی بیاندازید و با یکی از این تورها همراه شوید.

سفری لوکس به مروارید آسیا با تورمالزی

1

تور مالزی سفر به کشوری زیبا و آرام در جنوب شرق آسیااست که حالا به عنوان کشوری با میزبانی از همه‌ی ادیان به یکی از بزرگترین قطب‌های گردشگری آسیا تبدیل شده است.

حتما می‌دانید که شما با سفر به این نقطه به دنیای «ترین»ها هم می‌رسید ویژگی‌های منحصر به فرد طبیعی در کنار دست‌ساخته‌های بشر که دنیا را دگرگون کرده است از مشخصات این سفر است. شما با برنامه‌های آژانس مقتدر سیر با تورهای ترکیبی مالزی همراه می‌شوید که بعد از تماشای کوالالامپور، پایتخت مالزی در دو جزیره‌ی زیبا و آرام مالزی هم مقیم می‌شوید و از تعطیلاتتان لذت می‌برید.

در همین پایتخت برج‌های دوقلو تا سال‌ها از بزرگترین آسمانخراش‌های ساخت بشری بود که بعد از آن دبی برج بلندتری ساخت. داخل این برج‌های زیبا و بلند مراکز تفریحی و فرهنگی بسیاری دیده شده است که شاید یک‌روز هم برای تماشای آن کافی نباشد.

این شگفتی‌های سفر در جزیره‌ها هم ادامه دارد؛ بهتر است بدانید که وقتی به لنکاوی می‌روید با بزرگترین پل هوایی دنیا روبه‌رو می‌شوید. یک پل کابلی در ارتفاع ۷۰۰ متری زمین که تجربه‌ی هیجان‌انگیز و فوق‌العاده‌ای برایتان در پیاده‌روی روی آن می‌سازد، تصور کنید در این ارتفاع زیر پایتان دریا و جنگل و رو به رویتان ابرهای سفید در آسمان آبی خودنمایی می‌کنند! از زیبایی‌های لنکاوی هتل‌ها و اقامتگاه‌های جنگلی اختصاصی آن را هم می‌توان نام برد جایی که برای ثبت لحظات عاشقانه و آرام‌تان بهترین نقطه است.

اما گردش در مالزی را در پنانگ با خوردن عجیب‌ترین خوراکی‌های آسیایی تکمیل کنید؛ مروارید شرق آسیابا غذاهای خیابانی خوشمزه‌اش در سراسر آسیا و جهان معروف است. در آفتاب دلنشین این جزیره در خیابان‌ها قدم بزنید و در گوشه‌ و کنار خیاباناز غرفه‌هایزیبای چوبی غذاهای خیابانی ویژه‌ی این کشور را بخورید و مزه مالزی را به خاطر بسپارید.

رفتن به این دنیا اسرارآمیز بسیار ساده است، چمدانتان را ببندید و با گذرنامه‌ی معتبرتان راهی این کشور شوید. برای اقامت مناسب و گشت و گذاری خوب در این کشور بهتر است یک‌هفته‌ای را مرخصی بگیرید، بنابراین تعطیلات عید بهترین گزینه‌ی این سفر است که از هم‌اکنون شما می توانید تور مالزی نوروز 98 را خریداری و برای آن روزها برنامه‌ریزی کنید.

سفر به زیباترین و مجهزترین ساحل چهار فصل با تورآنتالیا

2

تور آنتالیا ، یعنی بستن چمدان و رفتن به سفری آرام و دوست‌داشتنی در کنار یکی از ساحل‌های ترکیه. برای اقامتی خوش در این شهر ساحلی و جذاب که حالا سال‌هاست به یکی از مقاصد ارزان و پرطرفدار اروپایی‌ها هم تبدیل شده است و تقریبا هیچ فصلی خالی از مسافر نیست با تورهای سه تا چهار روزه‌ی مقتدر سیر همراه شوید و با بهترین برنامه‌ریزی‌ها از همه‌ی خوش‌گذرانی‌های شهر استفاده کنید.

محله گردی و پیاده‌روی در زیر آفتاب خوش‌رنگ شهر را اصلا فراموش نکنید و در این مدت هم حسابی با مردم معاشرت کنید. محله‌ی کالایچی که در زمان روم باستان ساخته شده است را ببینید و علاوه بر رویارویی با تاریخ و گذشته‌ی آن در کافه‌های سنتی و کوچک خیابانی‌هایشان وقت بگذرانید و چای با باقلوا بخورید و از نسیم دلنواز ساحلی لذت ببرید.

حالا که با مردم به خوبی آشنا شدید، برای رفتن به یکی از ساحل‌های زیبای شهر برنامه‌ریزی کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم ساحل مرمرلی آنتالیا را انتخاب کنید، ساحلی بی‌نظیرپوشیده از شن‌های سفید و آب زلال و کم‌عمق که بهترین مکان برای آب‌تنی و البته آفتاب گرفتن بر روی تخت‌های ساحلی است. البته این نوید را به شما بدهیم که اگر با تور مقتدر سیر همراه شوید اقامت شما در بهترین هتل‌ها ۵ ستاره و لوکس پیش‌بینی می‌شود و شما در بسیاری از آنها می‌توانید از اخدمات اختصاصی و ویژه استفاده کنید و در استخرهای آب‌گرم و یا حتی ساحل‌های ویژه این تفریح‌ها را انجام دهید.

اگر همه‌ی برنامه های تفریحی را به‌خوبی انجام داده‌اید حالا فرصت خرید است! در این شهر ساحلی می توانید از حراج‌های فصلی مراکز خرید آن مناسب‌ترین خریدهای فصلی‌تان را انجام دهید.. در سراسر آتالیا مراکز خرید درجه یک و بازارهای معروف بسیار وجود دارد. مرکزخرید آنتالیا میگروس، تراسیتی و مارک آنتالیا از معروف‌ترینآنها هستند.

امکانات و استانداردهای بالای این هتل‌ها، آنتالیا را یکی از بهترین مقاصد گردشگری ساحلی معرفی کرده است و شما به همراه خانواده‌تان سفر خوشی را در آن می‌گذرانید. پس برای اینکه تعطیلات عید خوبی را از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کرده باشید با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و یکی از بهترین برنامه‌های تور آنتالیا نوروز 98 را بخرید.

سفر به دنیای معماری شگفتانگیز و تاریخی با تور روسیه

3

یکی دیگر از زیباترین مقصدهای گردشگری که سفر به آن خیلی ساده است و درگیری‌های اخذ ویزا را ندارد، روسیه است. کشوری که دو شهر اصلی آن مسکو و سنت پترزبروگ در فهرست ۱۰ مقصد دیدنی جهان همیشه به جهانگردان پیشنهاد می‌شود. با برنامه‌های تور مقتدر سیر شما هر دوی این شهر را می‌بینید. معماری ویژه و تاریخ فرهنگی تزارها در همه‌ی شهر نمایان است و در هر گوشه‌ای از مسکو پایتخت این کشور شما باید زمانی را برای تماشای خانه‌ای با سابقه‌ی تاریخی و یا موزه و کلیسای ویژه بکنید. اما خب همه می دانند در مسکو تماشای کلیسای سنت باسیل از مهم‌ترین برنامه‌هاست.

در سال ۱۵۵۲ میلادیتزار روس ملقب به ایوان مخوف به معماران معروف روسیدستور می‌دهد که این کلیسا را بسازند زیبایی‌ها و معماری منحصر به فرد به کار رفته در این بنا آنقدر چشم‌گیر است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می کند در افسانه‌های روسی آمده است ایوان مخوف پس از پایان ساخت کلیسا دستور داد چشمان معماران این بنا را از کاسه درآورند، تا نتوانند بنایی زیبا‌تراز این کلیسا را خلق کنند!

به هر حال تماشایی‌های شهر زیاد است و شما می‌توانید با کمک راهنمای فارسی زبان تور برای تماشای هرکدام برنامه‌ریزی کنید. با این حال فراموش نکنید که مسکو یکی از مهم‌ترین کشورها در هفته‌های مد دنیا است برای همین حتما به مزون‌های خاص و مراکز خرید آن سر بزنید و با آخرین مدهای لباس و یا فصل آشنا شوید.

برنامه‌ی گشت و گذار در سنت پترزبورگ هم همینقدر جذاب است، چرا که حتما شما به تماشای موزه هرمیتاژ دیدنی‌ترین گالری بزرگ فرهنگی منطقه می‌روید و نه تنها با تاریخ بلکه با مجموعه‌ای بیش از هزاران آثار هنری روبه‌رو می‌شوید و از شگفتی خلق هر یک در معماری بی‌نظیر این موزه لذت می‌برید.

اما به شما پیشنهاد می‌کنیم این شهر را بدون کافه‌گردی ترک نکنید و حتما به خیابان‌های زیبا و سنگ‌فرشی سنت پترزبورگ بروید و ساعتی را در این کافه‌ها بنشینید و با مردم معاشرت کنید و یا از موسیقی دلنواز محلی لذت ببرید وبا شادی و پایکوبی جوان‌ها همراه شوید.

روسیه کشوری دیدنی است و برای تماشای همه‌ی زیبایی‌های آن حتما فرصت خوبی در نظر بگیرید، بهتر است نگاهی به برنامه‌های تور روسیه بیاندازید و بهترین را انتخاب کنید.

منبع : ویرلن

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز