سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه آب و فاضلاب خراسان رضوی

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۷:۲۳
کد خبر: ۸۹۷۵۰۱
سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه آب و فاضلاب خراسان رضوی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، ارزش روز طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش غیر دولتی در دو حوزه آب و فاضلاب این شرکت را 25 هزار و 634 میلیارد و 900 میلیون ریال عنوان کرد.

به‌گزارش برنا از وزارت نیرو، "سید ابراهیم علوی" گفت: این طرح‌ها شامل احداث و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر گلبهار و توحید شهر سبزوار به روش BOT، احداث و بهره‌برداری از شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کاشمر و تربت حیدریه، نیشابور، قوچان، خواف و طرقبه به روش بیع متقابل است.

وی در همین رابطه به دو بسته سرمایه‌گذاری طرح اضطراری تامین آب شرب شهرهای استان در قالب ماده 27 و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای استان در قالب فاینانس خارجی اشاره کرد و اظهار داشت: پکیج سرمایه‌گذاری طرح آبرسانی به شهر بینالود، ملک آباد، بجستان، تربت حیدریه، چناران، سبزوار، فریمان، قوچان، گناباد و گلبهار هم با دریافت مجوز در قالب تبصره 19تهیه شده است.

به گفته وی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر گلبهار با ظرفیت 30هزار مترمکعب و سرمایه‌گذاری روز یک‌هزار و 200 میلیارد ریال بهمن ماه سال 97 وارد مدار بهره‌برداری شد و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب توحید شهر سبزوار و تربت‌حیدریه نیز در دست احداث قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مابقی طرح‌ها در مرحله ابلاغ قرارداد، مذاکره با سرمایه گذار، تجدید فراخوان، دریافت مجوز و درخواست جلسه با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز