لوله بازکنی تهران

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۰:۵۶:۵۲
کد خبر: ۱۱۶۳۲۳۳
لوله بازکنی تهران
چنانچه لوله به دلیل انباشته شدن مواد غذایی مانند تفاله چای، قهوه یا برنج و امثالهم مسدود شده و گرفتگی آن سطحی باشد، می توان با چند روش ساده و محلول هایی که در دسترس همه وجود دارد راه لوله را باز کرد اما چنانچه بر اثر سقوط اشیایی مانند موبایل، انگشتر و چنگال باشد یا دچار گرفتگی سختی باشد باید حتما با لوله بازکنی تهران تماس گرفت.

به گزارش برنا، چنانچه لوله دچار گرفتگی سختی باشد باید حتما با لوله بازکنی تهران تماس گرفت تا در کمترین زمان و با کمک گرفتن از تجهیزاتی مثل فنر برقی اقدام به باز کردن لوله کند.

لوله بازکنی و رفع گرفتگی:

   باز کردن لوله های سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه پشت بام، سینک ظرفشویی بر اثر مسدود شدن را در اصلاح لوله بازکنی می گویند و به فردی که این عمل را انجام می دهد در اصطلاح لوله باز کن گفته می شود.

چنانچه لوله به دلیل انباشته شدن مواد غذایی مانند تفاله چای، قهوه یا برنج و امثالهم گرفته باشد و گرفتگی آن سطحی باشد می توان با چند روش ساده و محلول هایی که در دسترس همه وجود دارد راه لوله را باز کرد اما چنانچه بر اثر سقوط اشیایی مانند موبایل، انگشتر و چنگال باشد یا دچار گرفتگی سختی باشد باید حتما با لوله بازکنی تهران تماس گرفت تا در کمترین زمان و با کمک گرفتن از تجهیزاتی مثل فنر برقی اقدام به باز کردن لوله کند.

عملکرد دستگاه فنر برقی برای باز کردن لوله:

   دستگاه فنر برقی دارای یک موتور الکتریکی و یک فنر است که برای رفع گرفتگی لوله، فنر را داخل لوله تا جایی که باز است فرو کرده و با روشن کردن دستگاه و فشاری که فنر بر توده وارد می کند باعث شکسته شدن توده مسدود کننده، می شود و در نهایت منجر به باز شدن لوله می شود.

روش های لوله بازکنی خانگی:

   برای باز کردن لوله سینک آشپزخانه در صورتی که سطحی باشد می توان با انجام چند روش خانگی ساده مشکل را رفع کرد. می توان با ریختن آب جوش فراوان در سینک اقدام به باز کردن لوله کرد. در این روش ممکن است مجبور باشید چندین بار آب جوش را داخل سینک ریخته و پس از سرد شدن تخلیه نمایید تا کم کم آب داغ به توده نفوذ کرده و لوله باز شود. می توان از نمک خوراکی که در آب داغ حل می کنید هم استفاده کرد. محلول سرکه و جوش شیرین هم در برخی مواقع حلال این مشکل خواهد بود. استفاده از تلمبه های پلاستیکی دستی هم می تواند کارساز باشد. باز کردن بخش U شکل زیر سینک و وارد کردن فنر و چرخاندن آن برای نفوذ و رفع گرفتگی بسیار موثر خواهد بود. به هیچ عنوان برای لوله بازکنی از اسیدها استفاده نکنید چرا که باعث پوسیدگی و ترکیدگی در لوله ها خواهد شد که این اتفاق هزینه های گزافی را به همراه خواهد داشت.

نکات مهم برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه:

  • قرار دادن توری بر روی ورودی لوله برای جلوگیری از ورود پسماند مواد غذایی داخل لوله
  • هر چند وقت یکبار محلول جوش شیرین و سرکه را داخل لوله ریخته و بعد از گذر چند ساعت آب داغ فراوان بریزید تا چربی ها از بین بروند
  • پس از هر بار شستشو باز گذاشتن آب داغ برای زمان کوتاهی در از بین رفتن چربی ها موثر خواهد بود

لوله بازکنی تهران

تشخیص جایگاه درب چاه توسط متخصصین تخلیه چاه فاضلاب

تخلیه چاه :

   تخلیه چاه فاضلاب ممکن است بر اثر گرفتگی، مسدود شدن، ازدیاد حشرات موذی و بالا آمدن فاضلاب نیاز  و بوی بدی ایجاد کرده، صورت گیرد. تخلیه چاه توسط پمپ های ساکشن لایروبی یا مکنده و لجن کش تک فاز یا سه فاز با تانکر 12 تا 16 هزار لیتری انجام می گیرد که با توجه به چاه ساختمان از یکی از تجهیزات استفاده می شود تا تمامی جرم های جامد چسبیده خارج شوند. عموما در ساختمان هایی که درب چاه در طبقات پایین قرار دارد باید از پمپ لجن کش برای تخلیه چاه بهره برد اما در دیگر موراد با استفاده از پمپ مکنده یا ساکشن کار به راحتی انجام می شود. تیغه های پمپ تخلیه یا دستگاه ساکشن که بر روی خودرو قرار دارد تمامی اجسام سخت مانند پلاستیک و ... را شکسته و بیرون می آورد.

در قدیم دستگاه های مکش فاضلاب دارای مخزن نبوده و پس از پایان کار تمام مواد مجدد به داخل چاه باز می گشت اما امروز با قرار دادن ساکشن تخلیه این کار به خوبی انجام شده و مواد با رعایت تمام نکات ایمنی و بهداشتی جمع آوری و در جای امنی تخلیه می شوند. تمامی مراحل تشخیص و استفاده از تجهیزات و چگونگی تخلیه چاه توسط متخصصان انجام می شود. استفاده از دستگاه دیجیتال برای پیدا کردن درب چاه فاضلاب و تخلیه اصولی به کمک دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه کمک می کند تا عمل تخلیه چاه بدون اشکال و به صورت مطلوب انجام شود.

لایروبی چاه:

   چنانچه پس از تخلیه چاه فاضلاب اقدام به لایروبی آن کنید باعث می شود تا فضولاتی که پس از گذشت مدتی سفت شده و به دیواره های لوله فاضلاب چسبیده اند به طور کامل از بین بروند. چنانچه این فضولات به همان شکل بر دیواره فاضلاب باقی بمانند در مدت زمان کوتاهی مجدد نیاز به تخلیه فاضلاب خواهد بود. بعد از انجام شدن لایروبی توصیه می شود تا طوقه گذاری نیز صورت گیرد تا ایمنی چاه رعایت شده باشد و احتمال ریزش مواد به درون چاه را از بین ببرید.

جنس خاکی که در بستر چاه وجود دارد در زمان تخلیه بسیار تاثیرگذار است. چرا که برخی از خاک ها نسبت به نفوذ مایعات مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد و باعث می شود تا خیلی زودتر نیاز به تخلیه چاه داشته باشید. مثلا چاه هایی که جنس خاک آن شنی باشد بهتر از خاک رسی است چرا که مایعات در آن نفوذ می کند و زمان بیشتری تا پر شدن چاه لازم است و به تخلیه کمتری نیاز دارد.

لوله بازکنی تهران

تخلیه چاه با استفاده از تانکرها و دستگاه مکنده

لوله بازکنی تهران:

   گرفتگی لوله یکی از مسائلی است که همه خانواده ها هر چند وقت یک بار با آن مواجه می شوند و بسیاری از شرکت های خدماتی و لوله بازکنی با استفاده از دستگاه فنر برقی اقدام به باز کردن لوله های سینک، توالت فرنگی و ایرانی و حمام می کنند که بسیار کار گشا می باشد. آنچه بسیار حائز اهمیت است اینکه کار به خوبی و بدون وارد شدن خسارت و آسیب به لوله ها انجام شود. در برخی موارد دیده شده که برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی آنها از اسیدهایی با غلظت بالا استفاده شده است که این کار منجر به ترکیدگی و پوسیدگی زود هنگام لوله ها شده و هزینه های سنگینی را موجب شده است. لذا تشخیص درست و انتخاب روش درست و مفید یکی از مهمترین کارهای متخصصین لوله بازکنی می باشد. لذا سپردن این کار به متخصصین و افراد توانمند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد بود.

در صورت نیاز به لوله بازکنی در تهران و تخلیه چاه شمال تهران به سایت www.lolehbazkonitehran.com   مراجعه کنید یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02144606020

02188631050

02166898020

09123030116

09126090769

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز