تبلیغ در گوگل معجزه‌ای برای کسب و کار شما

۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۲۳۷۸۳۰
تبلیغ در گوگل معجزه‌ای برای کسب و کار شما
تبلیغ در گوگل یک روش جدید در راستای جذب مشتریان جدید است. البته این تنها کارایی تبلیغ در گوگل نیست.

به گزارش برنا، اگر کسب و کارتان را به تازگی شروع کرده‌اید و به دنبال راهی برای پیشرفت در میزان فروش هستید، قطعاً تبلیغ در گوگل می‌تواند کمک زیادی به شما کند. تبلیغ در گوگل یک روش جدید در راستای جذب مشتریان جدید است. البته این تنها کارایی تبلیغ در گوگل نیست. حتی برای کسب و کارهای قدیمی که از رونق افتاده‌اند تبلیغ در گوگل می‌تواند معجزه کند. با تبلیغ در گوگل می‌توانید جامعه‌ی هدف مشتریان خود مستقیماً مخاطب قرار دهید و میلیون‌ها تومان هزینه برای تبلیغات کم بازده جلوگیری کنید.

جستجو در گوگل و راهی برای معرفی کسب و کار

شگفت‌آور است اگر بدانید که هر روز بیش از 3.5 میلیارد مرتبه در گوگل جستجو انجام می‌شود و این در حالی است کل جمعیت کره‌ی زمین کمتر از 8 میلیارد نفر است. هر کدام از این جستجوها می‌تواند فرصت مناسبی باشد تا کسب و کار خود را در دید مخاطبین و مشتریان بالقوه قرار دهید و این فرصت را داشته باشید که آنان را به مشتریان بالقوه خود تبدیل کنید. هرچقدر که بیشتر دیده شوید شانس بیشتری برای فروش دارید و فروش بیشتر به منزله کسب درامد بیشتر است.

تبلیغ در گوگل ادز در واقع فرصتی است که کسب و کار خود را معرفی کنید. افراد بسیاری هستند که به دنبال خدمات و کالایی هستند که شما ارائه می‌کنید و با سرچ در گوگل می‌خواهند به این خدمات برسند. این افراد مشتریان بالقوه‌ای هستند که در صورتی که شما قبل از بقیه‌ی رقبا سر راه آن‌ها قرار بگیرید، تبدیل به مشتریان دائمی شما خواهند شد.

تبلیغ در گوگل معجزه‌ای برای کسب و کار شما

آمار و تجربه‌ها حاکی از آن است که فروش اینترنتی بخش مهمی از فروش شرکت‌های بزرگ را تشکیل می‌دهد. بسیاری از افراد برای خرید اینترنتی یک کالا و یا خدمات اولین کاری که انجام می‌دهند، سرچ در گوگل است. به این ترتیب هر لحظه¬ای که یک کلمه کلیدی در گوگل جستجو می¬شود در واقع یک فرصت تبلیغاتی شکل¬ می¬گیرد. مشتریان بالقوه عموماً اقدام به جستجوی این کلمات کلیدی می¬کنند، وقتی تبلیغات شما در این لحظه بخصوص به این مخاطبین هدف نمایش داده می‌شود، یک فرصت عالی شکل می‌گیرد تا محصول و خدمات خود را به مشتریان بفروشید. به همین دلیل است که تبلیغ در گوگل با شناسایی هوشمندانه مخاطبین هدف را به درستی مشخص کرده و با معرفی کسب و کار شما می‌توان سود خوبی را برایتان به ارمغان بیاورد.

ساخت کمپین گوگل ادوردز

اساس کمپین جستجو، تبلیغ¬های متنی بر اساس کلمات کلیدی است. کمپین نمایشی چیزی شبیه به بیلبوردهای تبلیغاتی ولی در ابعاد وسیع‌تر است. به این صورت که خدمات و محصولات شما در سایت‌های دیگر نمایش داده می‌شود. کمپین خرید به شما کمک می‌کند محصولات خود را به صورت تصویری تبلیغ کنید و مشتریان بیشتری را به سمت محصولات و خدمات خود جلب کنید. کمپین‌های ویدئویی بر اساس محتوای ویدئویی فعالیت می‌کنند. بر اساس آمار و تجربه‌های کاربران محتوای ویدئویی بیشتر تأثیر را بر روی کاربران دارد. در این کمپین محتوای ویدئویی که در آن خدمات و محصولات شما معرفی شده است در پلتفرم‌های مختلفی مانند آپارات، یوتیوب، نماشا و ... در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

برای ساخت کمپین گوگل ادوردز ابتدا باید کلمه‌ی کلیدی مورد نظر را انتخاب کنید. رعایت اصول سئو به صورت دقیق و تولید محتوایی که مخاطب هدف شما را جذب کند هزینه‌ی شارژ پنل گوگل ادوردز شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و باعث می‌شود بودجه‌ی شما بی‌دلیل هدر نرود.

انتخاب نوع کمپین نیز اهمیت زیادی دارد. در کمپین سرچ تبلیغات سرچ کاربران را هدف قرار می‌دهد و هر کاربری که کلمه‌ی کلیدی مورد نظر شما را سرچ کند، تبلیغات شما برای او نمایش داده می‌شود. انواع کمپین‌های تبلیغاتی در گوگل ادورز به صورت زیر است:

  • کمپین جستجو Search campaign
  • کمپین نمایش Display campaign
  • کمپین خرید Shopping campaign
  •  کمپین ویدئویی Video campaign
  • کمپین برنامه App campaign

در نظر داشته باشید که به دلیل تحریم‌های گوگل، امکان استفاده از کمپین خرید برای ایرانیان وجود ندارد. و شما می‌توانید از دیگر کمپین‌های گوگل ادورز استفاده کنید. نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید استفاده از مشاوره یک کارشناس برای ساخت کمپین گوگل ادوردز است. شاید شما در این زمینه اطلاعات زیادی داشته باشید، اما مشاوره با یک فرد متخصص می‌تواند به هدایت بهتر هزینه‌ها و بازدهی بیشتر کمپین شما کمک زیادی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما در زمینه‌ی ساخت کمپین گوگل ادوردز با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

تبلیغ در گوگل معجزه‌ای برای کسب و کار شما

شارژ پنل گوگل ادوردز

برای شارژ پنل گوگل ادوردز توسط بسیاری از شرکت‌های تبلیغات گوگلی انجام می‌شود و کافی است شما با مراجعه به این شرکت‌ها و پرداخت درصد کمی کارمزد پنل گوگل ادوزر خود را شارژ کنید. به دلیل تحریم ایران در گوگل شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تبلیغات گوگلی فعال هستند باید شارژ پنل گوگل ادوردز را با لیر ترکیه و یا درهم امارات انجام دهند. پکیج‌های مختلفی برای شارژ پنل گوگل ادوردز وجود دارد که شما با خرید این پکیج‌های می‌توانید از هدیه‌ی گوگل و همچنین هدیه‌ی شرکت تبلیغاتی که به آن مراجعه کرده‌اید بهره‌مند شوید.

برای شروع تبلیغات در گوگل حداقل باید حساب خود را 50 دلار شارژ کنید. در صورتی که در کمتر از یک ماه این 50 دلار را خرج کنید در سری بعدی شارژ پنل گوگل ادوردز باید حداقل 200 دلار شارژ پنل گوگل ادوردز انجام دهید. این روند تا زمانی که حداقل شارژ پنل شما به 500 دلار برسد، ادامه خواهد داشت. در شارژ پنل گوگل ادوردز باید سعی کنید از کمپین تبلیغاتی استفاده کنید که هزینه‌های تبلیغات شما را کاهش دهید و تبلیغ در گوگل برای شما مقرون به صرفه باشد.یکی از روش‌های کاهش هزینه، تولید محتوای مرتبط با کلمه‌ی کلیدی مناسب است. در این حالت علاوه بر اینکه بازدهی تبلیغات شما بیشتر می‌شود، به صورت خودکار گوگل با بررسی محتواهای شما، شما را در رتبه‌های بهتر سرچ قرار می‌دهد.

سیستم PPC در کمپین تبلیغاتی گوگل ادورز

سیستم PPC یا Pay Per Click در کمپین تبلیغاتی گوگل ادز به این معنی است که شما به ازای هر کلیکی که روی تبلیغات شما انجام می‌شود، هزینه پرداخت می‌کنید. به عبارت دیگر در سیستم PPC اگر تبلیغات شما 100 بار نمایش داده شود، ولی فقط 20 بار روی آن کلیک شود، شما فقط هزینه‌ی 20 کلیک را پرداخت می‌کنید و دیگر کاری به 80 بار نمایش تبلیغ دیگر نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز