تحول در اقتصاد ایران = توجه و حمایت از تولید داخل

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۱:۲۸
کد خبر: ۱۲۳۸۰۹۷
تحول در اقتصاد ایران = توجه و حمایت از تولید داخل
همچنین جهت مشاهده و خرید انواع تاسیسات ، شیرآلات ، کنترل سطح ، تله بخار ، ابزار اندازه گیری و کنتر فشار و دما ، کنترلرها ، اتصالات و... به سایت کنترل تک www.controltak.com مراجعه کنید.

به گزارش برنا، امروزه کشور ما ایران با مشکلات عدیده ی روبه رو است که بخش اعظم آن ، مربوط به مشکلات اقتصادی و معشیت مردم می باشد  که این مشکلات بخشی از آن مرتبط با تحریم های اقتصادی ناجوانمردنه ای می باشد که سیستم استکباری غرب بر ملت ما تحمیل نموده است و بخشی نیز مربوط به فرهنگ مبادلات تجاری و نوع خرید مردم . در دهه های اخیر با افزایش روز افزون تحریم ، جوانان و تولید کنندگان داخلی جهت رفع نیازهای کشور موفق به اختراعات و تولیدات مثال زدنی شدند که در برخی از آنها نه تنها موفق به رفع نیاز داخل شده ایم ، بلکه اقدام به صادرات محصول و حتی دانش آن نیز شده ایم.

با توجه به تولید داخلی می توانیم نه تنها به رشد اقتصادی کمک نماییم ، بلکه مشکل معشیتی و آمار بیکار را نیز مرتفع نماییم . بخشی از این حمایت مستلزم توجه دولت به جهت رفع موانع تولید بوده و حمایت مهم تر ، حمایت جامع ، از تولید کنندگان داخلی می باشد . فرهنگ خرید اجناس تولید داخلی تقریبا در تمام کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه ، کاملا نهادینه شده است ، اما متاسفانه شاید هنوز اعم مردم ایران به خود باوری به محصولات تولید داخل نرسیده باشند . خرید محصولات با کیفیت تولید داخلی باعث رشد ارزش افزوده تولید کننده و رونق کسب و کار می گردد ، با رونق کسب و کار در تولید ، تولید کننده در کنار بالا بردن کیفیت محصول ، حتما اقدام به گسترش تولید و در نهایت جذب نیروی انسانی بیشتر خواهد بود . لذا باید در این مهم کوشا باشیم و اهمیت خرید محصولات با کیفیت ایرانی را به خود و فرزندانمان گوش زد کنیم.

در یکی از زمینه هایی که ما امروز با تولیدات داخلی توانسته ایم نیاز کشور را تا حد مطلوبی رفع نماییم ، نیاز صنعت به ادوات و تاسیسات است . امروز تولید کنندگان زیادی در زمینه ی تولید تاسیساتی همچون شیرآلات ، ابزاردقیق ، کنترل سطح ، ادوات بخار و .... را داریم که نیاز احداث و بهره برداری صنایعی همچون پالایشگاه ها ، پتروشیمی ، نیروگاه ، آب و فاضلاب ، کارخانجات و .... را تامین می نمایند. یکی از این تولید کنندگان که امروز به آن خواهیم پرداخت ، شرکت عیوض تکنیک ، می باشد.

عیوض تکنیک  Eycaz Technic

عیوض تکنیک نام برند تجاری تولید کننده ی داخلی است که با همت خود موفق به تولید محصولاتی در زمینه ی تله بخار ها ، شیرآلات و کنترل سطح ها گشته است ، محصولاتی که امروز در کمتر صنایعی در ایران خواهیم دید که از نصب این محصولات داخلی چشم پوشی کرده باشد . طیف عددی محصولات این برند بیش از 50 نوع محصول صنعتی می باشد که هریک در صنایع بالادست و پایین دست نقش کلیدی را ایفا خواهند نمود ، البته متاسفانه مدیران برخی از کارخانجات بجای حمایت از محصول داخلی با کیفیت و ارزان ، از برندهای بی کیفیت جینی و همچنین کشورهای رقیب همچون ترکیه استفاده می نمایند ، که ما دراین مطلب سعی بر آشنا نمودن ایشان با محصولات برند عیوض را داریم. در ادامه به معرفی کلی طیف تولیدات این برند خواهیم پرداخت :

جهت مشاهده و خرید محصولات عیوض تکنیک کلیک نمایید

عیوض تکنیک

شیرالات صنعتی

شیر صنعتی Valve تجهیزاتی هستند جهت کنترل جریان مایعات ، گازها و حتی ذرات جامد در لوله ها و مخازن . شیرهای صنعتی تنوع فراوانی با توجه به نوع عملکرد ، سایز و ابعاد ، متریال ، نوع نصب ، نوع کنترل  و ... موارد زیاد دیگری تقسیم بندی می شوند . جهت لمس بیشر این موضوع ، به شیرآلات معمولی آب در ساختمان به عنوان ساده ترین شیر صنعتی و شیرهای سرچاهی نفت و انتقال خطوط انرژی در صنایع بالا دست اشاره کنیم. عیوض تکنیک در زمینه ی تولید شیرآلات صنعتی اقدام به چندین مدل شیر نموده است که هریک متناسب با ویژگی های خود ، در بخشی از صنعت کاربرد دارد :

- شیر پنوماتیک : شیرهای پنوماتیک ، شیرهایی هستند جهت کنترل فلو در لاین ها ، یا به صورت قطع و وصل و یا به صورت کنترلی . شیر پنوماتیک با نیروی باد بر روی اکچوئیتور شیر مسیر سیالات مایع و گازی همچون آب ، هیدرکربن ،سوخت ، هوا ، بخار و ... را باز و یا بسته می کند . در صورت استفاده از کنترلر آی تو پی بر روی شیر ، شیر به صورت تدریجی و درصدی مسیر را باز یا بسته می کند.

- شیر سوزنی دستی : شیرهای سوزنی دستی یا همان شیر فلکه ، نیز شیرهای هستند برای کنترل مسیر سیالات مایع و یا گازی همچون بخار و روغن داغ و آب و ... اما نیروی مورد نیاز جهت عملکرد شیر ، توسط فلکه ( هندویل ) توسط نیروی انسانی صورت می پذیرد.

شیر فشار شکن : شیر های فشارشکن جهت کنترل مقدار فشار خطوط استفاده می شوند . همانطور که از نامش پیداست فشار را از رنج های بالاتر به مقدار پایین تر کاهش می دهد .

جهت مشاهده و خرید انواع محصولات شیرآلات صنعتی کلیک نمایید.

عیوض تکنیک

کنترل سطح

کنترل سطح ها درواقع تجهیزاتی هستند جهت کنترل سطح مایعات و ذرات جامد در مخازن ، سیلو ها ، چاها ، سدها و ... این تجهیزات نیز کاربردی وسیع و فراوانی در صنعت دارد . شرکت عیوض اقدام به محصولات کنترل سطح از نوع شناوری نموده است که در طیف کنترل سطح های مغناطیسی قرار داردند ، که در ادامه به برخی از آنها اشاره داریم :

- لول گیج : لول گیج مغناطیسی کنترل سطحی است که از کنار بر روی مخازن نصب می گردد و سطح سیال مایع داخل مخزن را به صورت چشمی به ما نمایش می دهند . که البته امکان نمایش به صورت درصدی و دیجیتال با نصب آپشن های همراه ، را دارد.

لول سوئیچ : لول سوئیچ های شناوری متشکل از شناور و بخش سوئیچ می باشد ، که با غوطه ور شدن شناور بر روی سیال و رسیدن به حد مشخص و معیین شده ، سوئیچ را تحریک و فرمان قطع یا وصل مصرف کننده را ارسال می نماید.

فلو سوئیچ : فلو سوئیچ ها نوعی کنترل کننده سطح هستند که بر روی لوله ها نصب می گردند که اپراتور از جریان داشتن یا عدم جریان سیال در لوله ها مطلع باشند.

جهت مشاهده و خرید انواع محصولات کنترل سطح کلیک نمایید.

تله بخار

اهمین تولید انرژی توسط بخار در صنایع از کسی پنهان نیست .بخار انرژی زیادی را از خود تولید می کند ، هرچه رطوبت و کندانس بخار کمتر باشد ،مقدار راندمان و انرژی خط بخار بیشتر می باشد . جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و جدا سازی کندانس و قطرات آب از مسیر لوله های بخار ، از تله بخار استفاده می شود.که تله بخار نیز در طیف و انواع مختلفی تولید می گردد.

نتیجه گیری :

هدف از تولید این مقاله نه فقط معرفی برند عیوض تکنیک و محصولات با کیفیت آن می باشد ، بلکه تشویق مدیران به خرید محصولات صنعتی داخلی ،حمایت از تولید ، افزایش رونق اقتصادی و بهبود معشیت می باشد. امیدواریم در این مهم ، هر چند کوچک نقشی ایفا کرده باشیم.

همچنین جهت مشاهده و خرید انواع تاسیسات ، شیرآلات ، کنترل سطح ، تله بخار ، ابزار اندازه گیری و کنتر فشار و دما ، کنترلرها ، اتصالات و... به سایت کنترل تک www.controltak.com مراجعه کنید.

تهیه کننده : شرکت کنترل تک  Control Tak

www.controltak.com

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز