فناوری های اعجاب انگیز آیفون ۱۳ پرو مکس را بشناسید

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۵۳۲۳
فناوری های اعجاب انگیز آیفون ۱۳ پرو مکس را بشناسید
آیفون ۱۳ پرو مکس که یقینا بزرگ‌ترین و بهترین پرچم‌دار اپل در سال جاری محسوب می‌شود.

به گزارش برنا، آیفون ۱۳ پرو مکس که یقینا بزرگ‌ترین و بهترین پرچم‌دار اپل در سال جاری محسوب می‌شود، چندین نمونه از فناوری‌های مدرن را برای شما هدیه آورده است و امکانات بهتری مخصوصا نسبت به نسخه‌های استاندارد این سری به همراه خواهد داشت. فناوری‌های مدرن امسال، اکثر نسخه ارتقا یافته امکاناتی هستند که سال گذشته هم در آیفون ۱۲ پرو مکس شاهد آن‌ها بوده‌ایم و در کنار آن‌ها، یکسری امکانات جدید مانند صفحه نمایش پروموشن و فیلم‌برداری حالت سینمایی به آن اضافه شده است که کاربران حرفه‌ای از وجود آن‌ها خوشحال شده و می‌توانند به شکل جذابی از آن‌ها استفاده کنند. در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

عملکرد عالی صفحه نمایش پروموشن در آیفون ۱۳ پرو مکس

با توجه به اینکه قیمت آیفون 13 پرو مکس در سطح بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر این سری قرار دارد، خریداران ترجیج می‌دهند که امکانات بیشتری هم در اختیارشان قرار گرفته و صرفا با ابعاد بزرگ این گوشی روبرو نباشند. اپل امسال نسخه‌های Pro آیفون ۱۳ امسال را همراه فناوری‌های نوین و بهبود یافته روانه بازار کرده است. یکی از این موارد، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است که همراه با روشنایی بسیار بیشتر در اختیار شما قرار گرفته است. نمایشگر این گوشی از فناوری جدیدی به‌نام پروموشن استفاده کرده است. این بدان معنی است که آیفون شما برای اولین‌بار می‌تواند از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی کند.

بسته به آن‌چیزی که روی صفحه نمایش رخ خواهد داد، نرخ تازه‌سازی بین ۱۰ الی ۱۲۰ هرتز متغیر خواهد بود. این رویکرد مشابهی است که سامسونگ در مورد اس ۲۱ اولترا به کار گرفته بود و حال آیفون نیز بالاخره چنین قابلیتی را برای گوشی فراهم کرده است. صفحه نمایش کاملا عملکرد درخشانی به‌همراه دارد و حتی در مواقع پیش افتاده هم کیفیت و وضوح آن بسیار عالی‌تر از گذشته دیده می‌شود. انیمیشن‌ها کاملا صاف و دوست داشتنی هستند و سیستم اسکرول هم هم‌اکنون از فیدهای بهتری استفاده می‌کند. بدین ترتیب، این صفحه نمایش همراه با ابعاد بزرگش برای تماشای فیلم و سریال و محتواهای دیگر مانند بازی عالی خواهد بود.

آیفون 13 پرو مکس

دوبین تله‌فوتو آیفون ۱۳ پرو مکس

با پرداخت قیمت آیفون 13 پرو مکس می‌توانید سنسور جدیدی داشته باشید که لقب بزرگ‌ترین سنسور استفاده شده در آیفون را به خود اختصاص می‌دهد. این لنز از دیافراگم f/1.5 برخوردار است و سرعت بالایی در عکس‌برداری از خود نشان می‌دهد. این سنسور برای بهبود وارد شدن نور به ماژول دوربین کاربرد دارد و اپل توسط آن توانسته است که بهبود جالب توجهی را در زمینه عکس‌برداری طی نور روز و مخصوصا شب ایجاد کند. هم‌اکنون سنسور اولترا واید هم دارای سنسور لنز فوکوس خودکار جدید است و وارد شدن نور به خود را بهبود بخشیده است. در آخر، می‌توانیم به این نکته هم اشاره کنیم که دوربین تله‌فوتو از زوم اپتیکال سه برابری هم برخوردار است که نسبت به سال‌های گذشته زوم طولانی‌تری خواهد داشت.

استفاده از آیفون ۱۳ پرو مکس منجر به ثبت عکس‌های روشن‌تر خواهد شد. اما ممکن است که این بهبود همیشه هم آشکار باشد. عکس‌ها از سرعت شاتر بالایی هم استفاده می‌کنند و سبب می‌شود که هیچ سوژه‌ای را به همین راحتی از دست ندهید. در کنار آن می‌توانیم به قابلیت عکس‌برداری ماکرو هم اشاره کنیم که شما را به سوژه نزدیک‌تر خواهد بود. شما با پرداخت قیمت آیفون 13 می‌توانید به سوژه نزدیک‌تر شده و یک حالت ماکرو جدید و با کیفیت‌تر داشته باشید. می‌توانید در فاصله چند سانتی متری سوژه قرار گرفته و اجازه دهید که ماکرو به‌طور خودکار فعال شود. روند کار سیستم ماکرو به این صورت است که با نزدیک‌شدن به سوژه، دوربین به‌طور خودکار از دوربین واید به اولترا واید سوییچ می‌کند و با فوکوس خودکار خود، می‌تواند روی سوژه‌ای که در نزدیکی‌اش قرار دارد، قفل کند.

حالت سینمایی جدید آیفون ۱۳ پرو

با همه گوشی‌های آیفون می‌توانید از ویژگی جدیدی به‌نام حالت سینمایی بهره ببرید. دوربین‌های این گوشی از آرایه True Depth استفاده کرده و می‌توانند ویدیوهای 1080p همراه با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را تولید کنند. نکته‌ای که این ویدیوها را جذاب می‌کند، این است که می‌توانید همه المان‌های سوژه که خارج از فوکوس قرار دارد را تار کنید. آیفون می‌تواند فوکوس را از یک سوژه به یک سوژه دیگر انتقال دهید و این کار را به‌صورت زنده و حین فیلم‌برداری و حتی بعد از فیلم‌برداری نیز در اختیار شما می‌گذارد. بدین ترتیب، شما به‌عنوان یک کارگردان می‌توانید اثر دراماتیک و چشمگیری را تولید کنید.

آیفون 13 پرو مکس

اپل واچ یک ترکیب عالی برای سری آیفون ۱۳

یکی از بهترین ابزارهای کمکی در کنار آیفون ۱۳ پرو مکس، اپل واچ نام دارد. با ساعت هوشمند اختصاصی اپل که امسال سری ۷ آن معرفی شده است، می‌توانید ترکیبی جالب و شیک را ایجاد کنید. با اپل واچ می‌توانید سطح سلامت خود را کنترل کرده و از ابزارهای تناسب اندام و سلامتی آن در باشگاه و هنگام ورزش‌های مختلف استفاده کنید. حالت‌های بیشتری به نسخه جدید اپل واچ اضافه شده است و می‌توانید با خرید آن از تمامی این امکانات استفاده کنید. اپل واچ امسال طراحی شیک‌تری دارد و با مقاومت بالا در برابر ضربه و شرایط خاص آب و هوایی، شما را راضی خواهد کرد. بنابراین، هیچگاه آن را فراموش نکنید.

تراشه قدرتمند A15 Bionic

تراشه جدید A15 که در تمام گوشی‌های آیفون قرار دارد، همه موارد مورد نیاز شما را فراهم می‌کند. همین تراشه کافی است که قیمت آیفون 13 در هر مدلی کاملا ارزش بالایی داشته باشد. چرا که این تراشه با فاصله زیادی از تراشه‌های برتر اندروید بهینه‌تر رفتار می‌کند. با پرداخت قیمت آیفون 13 پرو مکس می‌توانید از یک هسته بیشتر در پردازنده گرافیکی این تراشه برخردار شده و امکانات گرافیکی نسبتا بهتری نسبت به نسخه‌های استاندارد داشته باشید.

شما نیز می‌توانید امکان خرید اقساطی گوشی آیفون ۱۳ همراه با مدل‌های مختلف اپل واچ را از سایت بازرگانی سیب و به‌صورت اقساطی انجام دهید. این سایت با دریافت پیش پرداخت ۴۰ درصدی، امکان بازپرداخت مابقی پول را به‌صورت اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه برای شما فراهم کرده است و با ایده‌ آل‌ترین شرایط و استرس کمتر می‌توانید خرید خود را نهایی کنید. فراموش نکنید که این امکان برای اکثر محصولات اپل در بازرگانی سیب فراهم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز