ملکه انگلیس تاکنون با نخست‌وزیر این کشور دیدار نکرده است؟

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۴:۴۲
کد خبر: ۸۹۴۰۲۴
ملکه انگلیس تاکنون با نخست‌وزیر این کشور دیدار نکرده است؟
ملکه الیزابت دوم به سوال گروهی از گردشگران آمریکایی که او را نشناخته و از او پرسیده بودند که آیا تاکنون با نخست‌وزیر بریتانیا دیدار کرده، پاسخ منفی داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ ریچارد گریفین، افسر پلیسی که بیش از ۳۰ سال است ملکه بریتانیا را همراهی می‌کند، گفت زمانی که ملکه برای استراحت در قلعه مورال در ابردین‌شایر اسکاتلند حضور داشت، با گروهی از گردشگران آمریکایی برخورد کرد و آن‌ها او را نشاختند.

ملکه در حالی که لباس‌هایی کاملا معمولی به تن داشت به همراه گروهی از افسران محافظش در حال قدم زدن در قلعه مورال بود و در پاسخ به گروهی از گردشگران آمریکایی که او را نشناختند، گفت که با نخست‌وزیر بریتانیا دیدار نکرده است.

این گردشگران از ملکه پرسیده بودند که آیا او در این نزدیکی زندگی می‌کند و او گفته بود بلی، ولی در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون با نخست‌وزیر بریتانیا دیدار کرده، با اشاره به ریچارد گریفین، گفت: «من نه، ولی این افسر دیدار کرده.»

علیرغم گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای معروف‌ترین ملکه جهان با گردشگران، آن‌ها او را نشناخته و به مسیر خود ادامه دادند. قلعه مورال در ابردین‌شایر اسکاتلند از سال ۱۸۵۲ به عنوان اقامتگاه خانواده سلطنتی بریتانیا به شمار می‌رود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز