در نخستین روز کاری این هفته صورت گرفت:

بازدید سرزده استاندار زنجان از دبیرستان شاهد خوشنام ناحیه یک زنجان

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۱:۲۱
کد خبر: ۷۸۸۱۴۲
بازدید سرزده استاندار زنجان از دبیرستان شاهد خوشنام ناحیه یک زنجان
وی به برنامه های استانداری برای بهبود و ارتقای رتبه استان در زمینه های آموزشی و پرورشی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: در نظر داریم با فراهم سازی زیرساخت ها به منظور برگزاری کلاس های تقویتی، بنیه علمی دانش آموزان کنکوری را ارتقا ببخشیم.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان در نخستین روزهای کاری خود به صورت سرزده از دبیرستان شاهد خوشنام آموزش و پرورش ناحیه یک بازدید کرد.
 استاندار زنجان در اولین روزهای کاری خود به صورت سرزده از آموزشگاه شاهد خوشنام ناحیه یک بازدید بعمل آورد.
فتح الله حقیقی در جریان این بازدید، با مدیر و معلمان این آموزشگاه در مورد مسائل مختلف فرهنگیان و دانش آموزان به گفت‌وگو پرداخت.

وی به برنامه های استانداری برای بهبود و ارتقای رتبه استان در زمینه های آموزشی و پرورشی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: در نظر داریم با فراهم سازی زیرساخت ها به منظور برگزاری کلاس های تقویتی، بنیه علمی دانش آموزان  کنکوری را ارتقا ببخشیم.

 این مقام مسئول ادامه داد: برای حضور درخشان و موفقیت دانش آموزان در تحصیل و کنکور و به منظور رعایت عدالت آموزشی، به دنبال فراهم سازی امکانات برای همه دانش آموزان به خصوص دانش آموزان مناطق محروم خواهیم بود.

حقیقی با تأکید به برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش به صورت منظم و کاربردی اظهار کرد: آموزش و پرورش و مسائل و مشکلات فرهنگیان و دانش آموزان از دغدغه های اصلی استانداری زنجان می باشد.

در پایان این بازدید استاندار زنجان به سوالات و مسائل مطرح شده از سوی دانش آموزان پاسخ گفت و همراه معلمان و دانش آموزان در نماز جماعت شرکت نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز