حزب‌الله تحریم آستان قدس رضوی و وزیر خارجه سوریه را محکوم کرد

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۱۲۱۵۱۸
حزب‌الله تحریم آستان قدس رضوی و وزیر خارجه سوریه را محکوم کرد
جنبش حزب‌الله لبنان تحریم آستان قدس رضوی (ع) را اهانت به اسلام خواند و همچنین اقدام اتحادیه اروپا در تحریم وزیر خارجه سوریه را محکوم کرد.

به گزارش برنا، جنبش حزب‌الله لبنان، امروز (شنبه)، در دو بیانیه اقدام اتحادیه اروپا در تحریم «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه و همچنین اقدام آمریکا در قرار دادن نام آستان قدس رضوی (ع) در فهرست تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری «العهد»، در بیانیه حز‌ب‌الله آمده است: «اتحادیه اروپا سیاست‌های خصمانه خود را علیه سوریه، دولت قانونی و ملت مقاوم این کشور ادامه داد و فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه را که برای روشن کردن موضع سوریه در محافل بین‌المللی و برای در دفاع از سوریه، منافع و تصمیمات حاکمیتی این کشور تلاش ویژه‌ای می‌کرد، هدف قرار داد».

حزب‌الله در ادامه تأکید کرد: «حزب‌الله تحریم‌هایی که اتحادیه اروپا علیه وزیر [خارجه سوریه] فیصل المقداد اعمال کرد، محکوم و از اقدام این اتحادیه در در پیش گرفتن سیاست عداوت و ایجاد تنش علیه سوریه ابراز تأسف می‌کند. این اتحادیه که خود برای تروریسم و سازمان‌های تروریستی و حمایت از آنها پوشش ایجاد می‌کند، به جای آنکه از راه وزارت خارجه سوریه و با ایجاد کانال‌های گفت‌و‌گو با کشور سوریه و تلاش برای برقراری امنیت و ثبات در منطقه تلاش کند، یک وزیر در دولت قانونی سوریه را تحریم کرد».

حزب‌الله در ادامه همبستگی خود را با وزیر خارجه سوریه اعلام و از تجریه دیپلماتیک و نقش موثر او در خدمت به مردم سوریه در طی چند سال گذشته تمجید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز