نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس:

این جلسه استیضاح است یا جلسه رای به وزیر پیشنهادی؟

۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۲:۴۷
کد خبر: ۱۲۲۳۴۲۲
این جلسه استیضاح است یا جلسه رای به وزیر پیشنهادی؟
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ یک از نمایندگان مربوطه نتوانستند در موافقت و مخالفت وزیر پیشنهادی، مسائل تخصصی را مطرح کنند، این جلسه استیضاح است یا جلسه رای به وزیر پیشنهادی؟

به گزارش برنا، مهدی روشنفکر، نماینده مردم  بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ یک از نمایندگان مربوطه نتوانستند در موافقت و مخالفت وزیر پیشنهادی، مسائل تخصصی را مطرح کنند. این جلسه استیضاح است یا جلسه رای به وزیر پیشنهادی؟ 

وی افزود: اولین ویژگی آقای عبدالملکی باورمندی و اعتقاد به جمله "ما می توانیم " است.  او نشان داد در بدترین شرایط تورم، تحریم و کرونا توانسته نسبت به برنامه هایی که برایش در کمیته امداد تعیین شده بود از عهده کار برآید. 

وی تصریح کرد: کمیته امداد ملزم بود، 70 هزار اشتغال ایجاد کند ولی ایشان در 4 سال یعنی 96 تا 99  حدود دو برابر و نیم برنامه تعیین شده اشتغال ایجاد کرد. داشتن تخصص، مهارت از ویژگی های آقای عبدالملکی است. او اهل مشورت و خرد جمعی است. جسارت داشته و اهل محافظه کاری نبوده و شجاعت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز