پایان داعش در شمال عراق نزدیک است/ آغاز عملیات حشدالشعبی

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۶۶۷۲
پایان داعش در شمال عراق نزدیک است/ آغاز عملیات حشدالشعبی
رزمندگان تیپ ۱۲ سازمان حشد الشعبی عراق عملیات خود برای حمله به مواضع عناصر تروریستی داعش در منطقه «الطارمیه» واقع در شمال بغداد را آغاز کردند.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه خبری "موازین نیوز"، سازمان حشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات حمله نیروهای الحشد به پایگاه‌های داعش در روستاها و مناطق اطراف شهرستان الطارمیه امروز آغاز شده است.

در ادامه بیانیه آمده است: این عملیات همچنین شامل تقویت نیروهای تیپ ۱۲ و تامین امنیت اهداف تعیین شده برای حفظ دست‌آوردهای امنیتی و ثبات در مناطق شمال بغداد است.

شهرستان الطارمیه یکی از ۶ شهرستان حومه بغداد است که به نام کمربند امنیتی بغداد معروف است و چهار استان بغداد، صلاح‌الدین، دیاله و الانبار را به یکدیگر متصل می‌کند.

گروه تروریستی داعش که از 17 خرداد ماه سال 1393 به عراق حمله و طی سه روز توانسته بود حدود 45 درصد خاک این کشور را تصرف کند در آبانماه 1396 شکست خورد (یکماه بعد نیز در سوریه)، اما از همان زمان هسته های خفته این گروه تروریستی همچنان در عراق و سوریه فعال هستند و بعضا اقدام به تحرکات تروریستی می کنند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
نظرات
نام صاحبکرم
|
-
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
0
0
من می دانید از خد ا چی می خان بقرا ن قسم مخورم که دروغ نمی گم یکی داعشی بدان طویل من تا یک ماه مکشد تا بکوشمش با میخ چکوش از نوک پاش این داعشی را سورخ سورخ مکنم تا جا نش در بیاد از داعش کثیف تر بی ناموس تر از روی کوره زمین نیامده انبر نساره خر از داعش بهتره باورکونید نعلت خدا عاشورا بیا بر روی هر چه داعشیه دیگه چه بگم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز