بازدید امیر سرتیپ آشتیانی از شرکت صنایع الکترواپتیک وزارت دفاع

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۶۸۰۴
امیر سرتیپ دکتر محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راس هیئتی با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران اصفهان از قسمت های مختلف این صنعت بازدید کرد و از نزدیک با دستاوردها، محصولات و توانمندی های این صنایع آشنا شد.

به گزارش برنا از معاونت فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع،امیر سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی در حاشیه این بازدید در جمع مدیران شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران، اظهار کرد: حضور در این شرکت افتخار، توفیق و سعادت بزرگی برای بنده است.

وی تصریح کرد:آنچه همیشه برای ما راهگشا بوده، این است که اعتقاد داشته باشیم بدون اذن خداوند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و هرچقدر اعتقادمان به خدا و اهل بیت(ع) محکم باشد، در انجام فعالیت ها و اقدامات موفق خواهیم بود.

آشتیانی 02

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ابراز خرسندی از اقدامات، فعالیت ها ،ظرفیت ها و توانمندی های شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران افزود: با توجه به نوع کار و فعالیت، سعی و تلاش مجاهدانه متخصصان شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران، اقدامات ارزشمندی انجام شده است که بی شک آینده متعلق به شما خواهد بود و مسیر بسیار روشنی در پیش روی خواهید داشت.

گفتنی است در ابتدای این بازدید مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران در خصوص فعالیت های این شرکت و آخرین دستاوردها و توانمندی های آن گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز