نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

نمایندگان از ابوترابی شکایت نکردند/ چگونه است برای اکثر فیلم ها درباره حجاب و مسائل فرهنگی نشست می گذارند اما درباره گاندو چنین نشد

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۰۵:۱۳:۱۱
کد خبر: ۸۷۱۸۸۴
نمایندگان از ابوترابی شکایت نکردند/ چگونه است برای اکثر فیلم ها درباره حجاب و مسائل فرهنگی نشست می گذارند اما درباره گاندو چنین نشد
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص اظهار نظر ابوترابی فرد مبنی بر دریافت آپارتمان توسط برخی از نمایندگان در ازای کناره گیری از استیضاح وزرا گفت: ابوترابی قولی نداده است که اسامی را منتشر می کند و هنوز شکایتی از نمایندگان دریافت نکرده ایم.

«محمدجواد جمالی نوبندگانی»، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در خصوص سریال گاندو به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: چگونه است که در رابطه با اکثر فیلم ها و سریال ها هیاتی نشست می گذارد و موضوعات اخلاقی و حداقل های حجاب و مسایل فرهنگی را مورد توجه قرار می‌دهد اما درباره گاندو این چنین نشد. معتقدم عوامل این سریال باید مسایل امنیتی مهم را با مسئولین وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و حتی وزارت خارجه نشست می گذاشتند و هماهنگی می کردند که برخی تناقض ها را در فیلم، شاهد نباشیم. فیلم هایی که مربوط به مسایل امنیت ملی است  نیاز به هماهنگی دارد.

او ادامه داد: مثلا برخی به ما مراجعه می کنند که فرمانده وقت سپاه در آن زمان گفته است که فلان قضیه طبیعی بوده اما در اینجا می گویند دست صهیونیست ها در کار است. برخی مواقع ممکن است که برآوردهای اولیه اطلاعاتی به یک نتیجه برسد ولی چند ساعت که گذشت، یک سری اطلاعات جدید برسد و آنها را در کنار هم قرار دهند و نتیجه گیری را عوض کنند. هیچ اشکالی ندارد در دنیا این اتفاقات می افتد.

جمالی نوبندگانی بیان کرد: معتقدم اگر هماهنگی ها صورت می گرفت این تناقضات بوجود نمی آمد. کاش نوشته اولیه را برای بیننده توضیح می دادند که در دو زمان مختلف نظرها تغییر کرده است و بینندگان عزیز حواسشان باشد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص اظهار نظر ابوترابی فرد مبنی بر دریافت آپارتمان توسط برخی از نمایندگان در ازای کناره گیری از استیضاح وزرا گفت: به خود ابوترابی هم‌گفتم این موضوع هر کسی در مجلس را در مذان اتهام قرار  می دهد. بهتر بود اول اسامی را به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارایه می دادند و من خودم این اسامی را بعد از اثبات اعلام می کردم. این موضوع به شورای نگهبان ارایه نشده است. گفته شده این افراد در حد انگشتان دست است. سوال این است که اگر در حد انگشتان دست باشد این ادعا درباره ۲۹۰ نماینده چقدر می تواند، موثر باشد. ابوترابی قولی نداده است که اسامی را منتشر می کند و هنوز شکایتی از نمایندگان دریافت نکرده ایم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز