سعید امیرسلیمانی:

«سگ‌بند» مهران احمدی با استقبال مواجه خواهد شد/ به دلیل شیوع کرونا ترجیح دادم در ادامه «دوقلوها» نباشم!

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۰۲۸۳
«سگ‌بند» مهران احمدی با استقبال مواجه خواهد شد/ به دلیل شیوع کرونا ترجیح دادم در ادامه «دوقلوها» نباشم!
سعید امیرسلیمانی با اشاره به نقشی که در فیلم سینمایی «سگ‌بند» دارد تأکید کرد که این کمدی اجتماعی قطعاً می‌تواند در گیشه اثر موفقی باشد.

سعید امیرسلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: پیش از شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در دو فیلم سینمایی حضور داشتم که پیش از این اتفاقات و جلوگیری از ضبط فیلم‌های سینمایی کار ما به پایان رسید.

امیرسلیمانی خاطرنشان کرد: در فیلم سینمایی «سگ‌بند» به کارگردانی مهران احمدی حضور داشتم، در این فیلم با سیروس گرجستانی همبازی هستم او نقش یک قهرمان کشتی را بازی می‌کند و من معتمد محل هستم که این دو دوستانی هستند که ماجراهایی دارند. «سگ‌بند» فیلمی کمدی اجتماعی است که فکر می‌کنم در زمان اکران با استقبال خوبی مواجه شود. 

او افزود: مهران احمدی کارگردان بسیار خوب و کار بلدی است که فکر می‌کنم در این حوزه مثل بازیگری موفق عمل کند. در فیلم دیگری نیز با اکبر عبدی و پوریا پورسرخ همبازی بودم که آن کار هم فیلمبرداری‌اش به پایان رسیده و بخش اعظمی از داستان آن در زندان روایت می‌شود. در مجموعه «دوقلوها» نیز حضور داشتم که به دلیل شیوع ویروس کرونا و خطر ابتلا به این ویروس ترجیح دادم دیگر با این گروه همکاری نکنم و در خانه بمانم. به دلیل خطری که وجود داشت از این گروه جدا شدم و البته عوامل «دوقلوها» نیز مشکل را درک کرده و من از گروه جدا شدم.

این بازیگر در ادامه گفت: شیوع ویروس کرونا مشکلات معیشتی بسیاری را برای همه مردم در همه جای دنیا به وجود آورده که فکر می‌کنم اگر دولت‌ها به این مشکلات رسیدگی نکنند افراد بسیازی در زندگی‌شان دچار مشکلات بزرگ شوند و آسیب‌هایی به مردم وارد می‌شود که حتی شاید جبران‌ناپذیر باشد. امیدوارم به زودی این مشکل که یک معضل جهان‌شمول است به زودی به پایان برسد و خسارت‌هایی که به مردم وارد شده به زودی جبران شود.

بازیگر فیلم سینمایی «کمیته مجازات» در پایان گفت: اگر تا تیر ماه شیوع ویروس کرونا به پایان برسد در سریال «دختر شاه پریان» که می‌تواند ادامه سریال «هشتگ خاله سوسکه» باشد حضور خواهم داشت. قرار بود این مجموعه تلویزیونی پیش از عید نوروز جلوی دوربین برود که متأسفانه به دلیل شرایط ویژه‌ای وجود دارد و تعطیلی اجباری پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی ساخت آن به وقت دیگری موکول شد و احتمالاً تیر ماه فیلمبرداری آغاز می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز