پیشتازی تنابنده با «پایتخت» و «قسم»

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۳۴۷۵
پیشتازی تنابنده با «پایتخت» و «قسم»
محسن تنابنده با سریال تلویزیونی «پایتخت۶» و فیلم سینمایی «قسم»، رکورددار نامزدی در بیستمین جشن سینمایی تلویزیونی «حافظ» است.

به گزارش گروه روی خط رسانه ها خبرگزاری برنا؛ تنابنده سال گذشته به عنوان کارگردان، فیلم تحسین شده «قسم» را روی پرده داشت که با تایید منتقدان سینمایی مواجه شد. «قسم» در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن (مهناز افشار)، بهترین تدوین (خشایار موحدیان) و بهترین فیلمبرداری (تورج اصلانی) بیستمین جشن «حافظ» نامزد شده است.

از طرفی هم سریال «پایتخت ۶» که نوروز امسال از تلویزیون پخش شد، از مهم ترین آثاری است که در بخش تلویزیونی بیستمین جشن «حافظ» مورد قضاوت و داوری قرار گرفته است.

این سریال در بخش‌های بهترین کارگردانی (سیروس مقدم)، بهترین فیلمنامه (سرپرست فیلمنامه و طراح داستان: محسن تنابنده)، بهترین بازیگر مرد کمدی (محسن تنابنده و بهرام افشاری و بهترین بازیگر زن کمدی ( ریما رامین فر و نسرین نصرتی) کاندیدا شده است.

با توجه به اینکه محسن تنابنده در راس هر دو اثر قرار دارد، نامزد شدن آثار او در بخش‌های مختلف، از نکات قابل توجه و حائز اهمیت بیستمین جشن سینمایی تلویزیونی حافظ است.

 

فیلم نیوز //

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز