در کانال اردوی شبکه سحر؛

«شما و سحر» میزبان دبیر جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۳:۵۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۰۷۲۵
«شما و سحر» میزبان دبیر جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی
دکتر محمد حسین اسماعیلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دبیر جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی، هجدهمین جشنواره ملی و بین المللی رضوی را برای مخاطبان اردزبان شبکه سحر معرفی می کند.

به گزارش برنا؛ معصومه شریفیان، تهیه کننده «شما و سحر» از حضور دکتر محمد حسین اسماعیلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دبیر جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی و  مهندس فیاضی، مشاور عالی بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) به صورت اسکایپ در این برنامه خبر داد.

شریفیان در خصوص موضوع این قسمت از«شما و سحر» گفت: این برنامه به معرفی هجدهمین جشنواره ملی و بین المللی رضوی با حضور دبیر این جشنواره خواهد پرداخت .

شریفیان موضوع این جشنواره را با محوریت پویش تولید محتوای فضای مجازی، ترویج فرهنگ رضوی، هم افزایی فعالان عرصه فضای مجازی در ترویج آموزه های دینی و اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام رضا(ع) و نیز تجلیل از فعالان فضای مجازی در حوزه گسترش فرهنگ رضوی عنوان کرد.

تهیه کننده «شما و سحر» افزود: تیزرها و فیلم هایی از جشنواره ها و آیین اختتام دوره های قبل و جلوه هایی از استقبال بین المللی از جشنواره رضوی در خلال برنامه پخش خواهد شد.

«شما و سحر» به تهیه کنندگی معصومه شریفیان و اجرای فاطمه سکینه مهدی  27 دی ماه ساعت 17 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز