بهروز افخمی:

اگر فردوسی بود، اکشن ساز فوق العاده ای می‌شد!

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۵۸۳۴
اگر فردوسی بود، اکشن ساز فوق العاده ای می‌شد!
بهروز افخمی می‌گوید: اگر فردوسی عمرش به دنیا بود سینما را هم اختراع می کرد، او اکشن ساز فوق العاده ای ست و اگر الان در دنیای ما بود آمریکایی ها می گفتند بیا برای ما اکشن بساز.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  بهروز افخمی در سومین روز از اکران‌های مردمی دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در کارگاه آموزشی با موضوع «اقتباس؛ از رمان تا فیلمنامه» در سخنانی گفت: هر کسی که فکر می کند، ایده‌ای دارد که قبلا پرداخته نشده به اندازه کافی داستان نخوانده است. در بحث حقوقی، همین ایده را می توانیم به صورتی پرورش دهیم که شکل ایده اصلی در نیاید و بعدا کسی نتواند شکایت کند. این هم خودش یک اقتباس است.

کارگردان گاوخونی در بخش پایانی صحبت های خود اشاره کرد: ما خودمان آثار قابل اقتباس داریم بارزترین آن شاهنامه است. از شاهنامه که بزرگ ترین رمان عالم‌است می توان بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی و هزار انیمه ساخت. اما نمی توان برای اقتباس سراغ دیوان حافظ و خیام رفت. اما شاهنامه فرق می کند اگر فردوسی عمرش به دنیا بود سینما را هم اختراع می کرد، او اکشن ساز فوق العاده ای ست و اگر الان در دنیای ما بود آمریکایی ها می گفتند بیا برای ما اکشن بساز.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز