در شبکه العالم؛

رقابت های انتخابی جام جهانی در «var»

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۸۹۶۶۹
برنامه زنده «var» با موضوع پیگیری رقابت های انتخابی جام جهانی فوتبال در قاره آسیا از شبکه العالم بر روی آنتن می رود. اخبار آخرین مسابقات فوتبال ایران و منطقه از امشب در برنامه فوتبالی VAR به روی آنتن شبکه العالم می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمد معین مقامی، تهیه کننده شبکه العالم از تولید برنامه فوتبالی تحت عنوان VAR  خبر داد و گفت: با توجه به از سرگرفته شدن مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا، برنامه ای فوتبالی به طور زنده تقدیم بینندگان عرب زبان تقدیم خواهد شد.

مقامی در این باره گفت: این برنامه به بررسی و تحلیل آخرین مسابقات فوتبال ایران و منطقه با حضور کارشناسان برجسته این حوزه خواهد پرداخت. 

وی فزود: مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا از روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه از سر گرفته خواهد شد و تیم ملی ایران پس از کسب ۵ پیروزی و یک تساوی ارزشمند در مقدماتی جام جهانی، روز پنجشنبه به مصاف عراق خواهد رفت که بررسی و تحلیل موقعیت دو تیم قبل از این دیدار موضوع برنامه این هفته (VAR ) با حضور مرتضی امینی، سرمربی اسبق تیم ملی جوانان عراق خواهد بود. 

 برنامه فوتبالی (VAR) به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی، نویسندگی و سردبیری علی وحدانی و اجرای حیدر زیبرم، هر یکشنبه ساعت 21 از شبکه العالم پخش خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز