در مراسم افطار ریاست جمهوری،

ایرج راد :مطالبات هنرمندان را با ریاست جمهوری مطرح کردیم

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۴:۰۳:۰۰
کد خبر: ۸۴۸۰۰۸
ایرج راد :مطالبات هنرمندان را با  ریاست جمهوری مطرح کردیم
ایرج راد که شب گذشته یکی از هنرمندان حاضر در مراسم افطار ریاست جمهوری بود گفت: در این مراسم مسائل و دغدغه‌های اهالی فرهنگ و هنر مطرح شد.

ایرج راد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، در مراسم افطار شب گذشته ریاست جمهوری که با حضور اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد حضور داشتم و مسائل بسیاری از دغدغه‌های هنرمندان مطرح شد که هر هنرمند در حوزه فعالیت خود مطالبی را عنوان کرد.

راد خاطرنشان کرد: مدیر عامل خانه تئاتر در این مراسم مسائل بسیاری را مطرح کرد و من نیز در این مراسم مسائل مربوط به اهالی تئاتر را برای ریاست جمهوری مطرح کردم. مسائلی که به شخصه در این مراسم عنوان کردم مربوط به امنیت شغلی هنرمندان و مطالبات صنفی بود.

وی افزود: بخش عمده‌ای از مطالب عنوان شده توسط اصحاب فرهنگ و هنر مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شد و ریاست جمهوری مسائل را به این وزارتخانه ارجاع داد که قرار است نتایج پیگیری‌ها به هنرمندان اطلاع‌رسانی شود.

این بازیگر در پایان گفت: اگر مطالباتی که هنرمندان در این جلسه مطرح کردند از سوی مسئولان پیگیری شود حتماً اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و می‌توان این مراسم را یک اتفاق مثبت دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز