همراه با دوربین پرس تی وی؛

سفر به پرخشونت ترین شهرهای دنیا

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۴:۵۵:۰۰
کد خبر: ۸۶۴۷۶۳
سفر به پرخشونت ترین شهرهای دنیا
«در دنیا چه خبر است: قتل عام در مکزیک» عنوان مستندی در شبکه پرس تی وی است که داستان یکی از پرخشونت ترین شهرهای دنیا را روایت می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این مستند به تهیه کنندگی پیدار کینگ محصول سال 2013 است و باب اوبرین کارگردانی آن را بر عهده داشته است. 

در این مستند با پیدار کینگ مجری برنامه همراه شده و به شهر خوارز در مکزیک سفر کرده و اطلاعاتی در مورد وضعیت اسفناک قاچاق مواد مخدر و باندهای قاچاق در این شهر کسب می کنیم.

مستند «قتل عام در مکزیک» در ادامه به معرفی مکان های مختلف شهر که پاتوق قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر است می پردازد و نحوه خروج مواد مخدر از این شهر به آمریکا و ورود تعداد زیادی اسلحه از آمریکا به این شهر را بیان می کند.

کشته شدن تعداد زیادی از مردم در سال، دزدیده شدن و تجاوز به تعداد زیادی از زنان و دختران توسط مجرمان و خلافکاران و عدم توانایی پلیس ایالتی و پلیس شهری در کنترل اوضاع و برقراری نظم و امنیت در این شهر از جمله مواردی است که در این مستند مورد اشاره قرار می گیرد.

مستند «در دنیا چه خبر است: قتل عام در مکزیک» سه شنبه ساعت 06:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز سه شنبه ساعت 17:00، پنجشنبه ساعت 11:00، جمعه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 19:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز