مجله حقوقی» از شبکه سحر:

آمادگی ایران برای کاهش تعهدات برجامی براساس ظرفیت های قانونی و حقوقی

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۴:۱۵
کد خبر: ۸۹۳۸۰۷
آمادگی ایران برای کاهش تعهدات برجامی براساس ظرفیت های قانونی و حقوقی
برنامه «مجله حقوقی» از کانال آذری شبکه سحر امشب به موضوع آمادگی ایران برای کاهش تعهدات برجامی در گام سوم براساس ظرفیت های قانونی و حقوقی موجود در توافق هسته ای (برجام) می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در شروع برنامه محمدرضا مهرافزا به عنوان مجری این برنامه 30 دقیقه ای با مرور نقض تعهدات از سوی کشورهای اروپایی و عمل نکردن به 11 تعهد بعد از خروج آمریکا از برجام که رسما اعلام کرده بود، برخواهد شمرد.

دکتر هادی مزدارانی به عنوان کارشناس امور بین الملل در استودیوی برنامه از تهران به موضوعاتی چون: اقدامات خصمانه آمریکا از راه تروریسم اقتصادی و تحریم های ظالمانه و فشار حداکثری برخلاف توافق برجام و قوانین بین المللی به ملت ایران و عدم موفقیت در به دست آوردن نتایج مورد انتظار آمریکا و دیپلماسی گسترده ایران با سایر کشورها و تاکید ایران بر استیفای حقوق هسته ای هم زمان با آمادگی برای هرگونه مذاکره در جهت تامین منافع کشور سخن می گوید.

همچنین زرتشت علیزاده به صورت تلفنی از باکو در کشور آذربایجان درباره موضوع ساز و کار ویژه مالی برای تجارت با ایران موسوم به اینستکس نقطه نظراتی مطرح خواهد کرد.

در خلال برنامه «مجله حقوقی» دو میان برنامه پخش خواهد شد: بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم پایبندی غرب و بویژه آمریکا به تعهدات بین المللی علی الخصوص برجام و مواردی از نقض حقوق بشر در نقاط مختلف جهان و پخش کاریکاتورهایی از هنرمندان با موضوع مقاومت قدرتمندانه ایران و کاهش تعهدات هسته ای براساس برجام و تلاش های بی نتیجه آمریکا که در قاب تصویر قرار می گیرد.

«مجله حقوقی» سه شنبه 12 شهریور ساعت 22:00 به وقت تهران به تهیه کنندگی پناه نجف زاده بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز