​یادداشت کارگردان «بن بست وثوق»:

فیلمی که شرافتمندانه ساخته شد و ناجوانمردانه کنار گذاشته شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۵:۵۷
کد خبر: ۹۰۸۲۱۸
فیلمی که شرافتمندانه ساخته شد و ناجوانمردانه کنار گذاشته شد
صبح روز گذشته عبدالله اسکندری چهره پرداز معتبر سینمای ایران، تصویری از گریم هانیه توسلی در فیلم «بن بست وثوق» را منتشر کرد که مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه ها قرار گرفت و پس از این اتفاق حمید کاویانی با انتشار یادداشتی به شرایط اکران فیلمش اعتراض کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، «بن بست وثوق» به کارگردانی حمید کاویانی با بازی امین تارخ، هانیه توسلی، هومن برق نورد و مرحوم جمشید مشایخی برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد اما تاکنون فرصتی برای اکران آن به وجود نیامده است.

حمید کاویانی به بهانه انتشار تصویر بازیگر «بن بست وثوق» یادداشتی را درباره شرایط اکران فیلمش منتشر کرد.

در متن یادداشت این کارگردان آمده است:

«بعد از مدتها انتظار برای اکران فیلمی که شرافتمندانه ساخته و ناجوانمردانه کنارگذاشته شد، با دست به دست شدن تصویری در فضای مجازی روبرو شدم از «هانیه توسلی» و گریم هنرمندانه‌ی «بابک اسکندری»... بیشتر و تلخ‌تر از پیش به یاد آوردم تمامِ زحمتهای یارانِ هنرمندِ «بن‌بست وثوق» را... .

«بن‌بست وثوق» متعهد به سینمایی‌ست که ریشه دارد، امیدوارم به سرعت از موانع بی‌شمار عبور کنیم و مخاطبِ جدیِ سینمای جدی، با فیلمِ ما همراه شود. راه پر فراز و نشیبی را فراپشت نهاده‌ایم و خسته‌ایم از راه ناهموار...

در ایرانِ امروزِ ما، سینمایی که می‌کوشد «سینما» باشد، پیوسته میان امواج پرکوبه‌ی کج‌سلیقگی و روزمره‌گی؛ شب و روز مُرده می‌شود.

روزی سخن خواهم‌گفت!...

گفتنی‌ها کم نیست . . .

حمید کاویانی

۱۴/مهر/۱۳۹۸»

منبع: فیلم نیوز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز