در هفته وحدت؛

ویژه برنامه های رادیو برای قاره سبز

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۰:۳۳
کد خبر: ۹۲۳۸۵۰
ویژه برنامه های رادیو برای قاره سبز
شبکه های رادیویی اداره کل اروپا و آمریکای معاونت برون مرزی صداوسیما در ایام مبارک هفته وحدت ویژه برنامه هایی را به منظور ترویج گفتمان وحدت و همدلی میان مسلمانان برای مخاطبان خود در اروپا تهیه و تدارک دیده اند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رادیو اسپانیایی برنامه های «هفته وحدت و پیام پیامبر (ص)» «هفته وحدت فرصتی برای افزایش زمینه های همگرایی جهان اسلام » ، «ویژه برنامه میلاد پیامبر اکرم (ص)» ، «بیانات مقام معظم رهبری درباره وحدت مسلمین » ، « ایران در هفته گذشته» ، « مصاحبه مذهبی با کارشناس» و « ما و شنوندگان» را در ایام هفته وحدت پخش می کند.

نفیسه اباذری، محبوبه کمالی نژاد، نانسی لو ، محمد استادولی ، فهیمه شجاع ، خولیا پالومینو ، طاهره بدخش محسن لارابی از همکارانی هستند که در تهیه و تولید این برنامه ها نقش دارند.

رادیو فرانسوی برنامه میزگرد سیاسی با موضوع «ابعاد سیاسی پیوند شیعه و سنی» و برنامه مصاحبه با محوریت «استراتژی غرب در برابر جدایی شیعه و سنی» به تهیه کنندگی داود زراعت کار را تهیه کرده است.

رادیو ایتالیایی ، برنامه ویژه وحدت با موضوع فلسفه انتظار ، «ویژه وحدت » با محوریت سخنان بزرگان علوم دینی و امام خمینی (ره) ، یک برنامه با محوریت وحدت اسلامی همچنین ویژه برنامه میلاد رسول اکرم(ص) و ولادت امام جعفرصادق (ع) را تهیه کرده که به پخش می رسد.

شیما خان سفید، راضیه امانی، نازنین متوسلی و داوود عباسی از عوامل تهیه و تولید این برنامه ها هستند.

رادیو آلبانیایی برنامه «هفته وحدت، فرصتی برای افزایش زمینه‌های همگرایی جهان اسلام» ، «ویژه ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)» ، «سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) در خانواده» با ترجمه گازمند گگای و گویندگی لئونارد کیتا و ذوراتا کیتا و تهیه‌کنندگی محمدرضا کریم زاده را تهیه و پخش خواهد کرد.

رادیو آلمانی نیز در ایام هفته وحدت مشابه برنامه های رادیو آلمانی را تهیه کرده است که همکاران این مجموعه ، آنه‌ماریکه مرعشی، علیرضا غفوری ، هدی و پردیس درگاهی و مهران مهبد هستند.

«هفته وحدت و پیام پیامبر (ص)» به تهیه کنندگی سعید حمزه ای و گویندگی فوزیه قنبری ، «پیشگامان وحدت در جهان اسلام» به تهیه کنندگی زینب شهبازیان و گویندگی فرزاد هل عطایی نیز از تولیدات رادیو روسی به این مناسبت است.

رادیو انگلیسی ویژه هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) را با ترجمه و گویندگی عاطفه عرفانی و تهیه کنندگی سید علی شهباز تهیه و تولید کرده است. «سبک زندگی پیامبر (ص) در خانواده» ، «پیامبر اسوه حسنه» ، «هفته وحدت فرصتی برای افزایش زمینه های همگرایی جهان اسلام» ، «نقش وحدت در جلوگیری از اسلام هراسی» ، «محمد پیامبر اخلاق و دوستی» برنامه هایی است که با ترجمه عاطفه عرفانی و گویندگی مهران درخشنده و تهیه کنندگی محمد باقر خوشنویسان از رادیو انگلیسی پخش می شود. شش برنامه هم ویژه هفته وحدت به تهیه کنندگی محمد خاکیان از این رادیو پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز