مراکز فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۰۲:۵۴:۰۰
کد خبر: ۹۸۶۳۳۸
مراکز فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است
با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، سالن های سینما، تاتر، موسیقی، آموزشگاه‌های آزاد هنری و نمایشگاه‌های فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در خصوص مراکز فرهنگی، هنری و سینمایی در  اطلاعیه شماره۳ خود با قدردانی از ملت بزرگ ایران و اصحاب فرهنگ و هنر در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های پیشگیرانه،  اعلام کرد: نظر به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و پرهیز از شکل‌گیری تجمعات پر خطر به منظور اطمینان از قطع زنجیره انتقال بیماری، سالن های سینما ،تاتر،موسیقی ،آموزشگاه های آزاد هنری و نمایشگاه های فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

همچنین سایر مشاغل مرتبط فرهنگی و هنری غیر تجمعی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ۲۳فرودین در سراسر کشور و از ۳۰ فروردین در تهران مجاز به فعالیت هستند.

بنا بر این گزارش طرح فاصله گذاری اجتماعی است که از اسفند ماه همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران اجرا شده و با شعار در خانه بمانیم، خروج از منزل تنها در صورت اضطرار، بصورت بسیار محدود با رعایت دقیق و کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، برای مقابله با کرونا ممکن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز