به منظور حمایت از کالای ایرانی صورت گرفت؛

برگزاری دومین نمایشگاه‌ هفتگی صنایع دستی در قزوین

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۶:۲۴
کد خبر: ۸۰۲۲۷۲
برگزاری دومین نمایشگاه‌ هفتگی صنایع دستی در قزوین
به منظور حمایت از کالای ایرانی و ایجاد بازار برای فعالان مشاغل خانگی، دومین نمایشگاه هفتگی صنایع دستی در مجتمع تجاری مهر و ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در دومین نمایشگاه هفتگی صنایع دستی که به همت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین و حمایت دفتر امور اجتماعی استانداری و مدیریت مجموعه تجاری مهر و ماه برپا شده، آثار هنری تولید کنندگان صنایع دستی در رشته‌های منبت، گلیم بافی، معرق کاری، رودوزی‌های الحاقی، چرم دست دوز، نقاشی پشت شیشه و سبد بافی با حضور هنرمندان این رشته ها به معرض نمایش درآمده است.

این نمایشگاه از بیست و ششم دی ماه لغایت سوم بهمن ماه به مدت یک هفته در غرفه‌های طبقه منفی یک مجتمع تجاری مهر و ماه دایر و از ساعت 10 الی 14 و 16/30 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه‌های هفتگی صنایع دستی مجتمع تجاری مهر و ماه با هدف حمایت از تولیدکنندگان این عرصه از بیست و پنجم هر ماه تا سوم ماه بعد در مجتمع تجاری مهر و ماه برگزار می‌شود و صنعت گران می‌توانند در صورت تمایل برای اخذ غرفه و انجام هماهنگی‌های لازم به واحد بازرگانی معاونت صنایع دستی استان قزوین واقع در بنای تاریخی داعی مراجعه کنند.

نمایشگاه (2)

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز