رسول هاشم کندی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ویروس کرونا در دوچرخه‌ سواری هم تاثیر منفی داشته است/ تور آذربایجان در زمان مقرر برگزار نخواهد شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۷:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۳۴۱۹
ویروس کرونا در دوچرخه‌ سواری هم تاثیر منفی داشته است/ تور آذربایجان در زمان مقرر برگزار نخواهد شد
رییس هیات دوچرخه‌سواری استان آذربایجان شرقی گفت: تور آذربایجان در زمان مقرر برگزار نخواهد شد و پیشنهاد دادند که با 8 ماه تاخیر، سال بعد یعنی در فاصله زمانی 25 اردیبهشت ماه تا 25 خرداد ماه سال 1400 برگزار شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رسول هاشم کندی، رییس هیات دوچرخه‌ سواری استان آذربایجان شرقی درخصوص برگزاری تور بین المللی آذربایجان طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری از طریق فدراسیون ملی استعلام کرده تا تکلیف مسابقات سال 2020 را مشخص کند. خیلی از کشورهای دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابت‌های خود را لغو کردند، در همین راستا تقویم سال 2020 بسیار تغییر پیدا کرده است. فدراسیون جهانی به دنبال این است که مسابقاتی که نهایی می‌شود را در تقویم خود تثبیت کند یا رقابت‌هایی که لغو شده یا به تعویق افتاده را در تقویم لحاظ کند.

وی افزود: هر کشور شرایط خاص خود را دارد، فدراسیون هم برای برگزاری تور آذربایجان از ما استعلام کرد. ما هم به دلیل این که شیوع ویروس کرونا نامشخص است، نمی‌توانیم زمان مشخصی برای پایان آن تعیین کنیم. از طرفی برگزاری تور یک کار استراتژیک است و چند ماهی طول می‌کشد که ما با تیم‌ها در ارتباط باشیم و کارهایشان را انجام دهیم.

هاشم کندی در پایان گفت: بر این اساس اعلام کردیم که تور آذربایجان در زمان مقرر برگزار نخواهد شد و پیشنهاد دادند که با 8 ماه تاخیر، سال بعد یعنی  در فاصله زمانی 25 اردیبهشت تا 25 خرداد ماه سال 1400 برگزار شود. چون تور آذربایجان آخر فصل بوده و پس از آن وارد فصل زمستان می‌شویم، قابل برگزاری در کشور ما نیست، به همین دلیل به سال بعد موکول می‌شود. از این فرصت استفاده کردیم تا تور آذربایجان را از مهر ماه به خرداد ماه انتقال دهیم، قبلا هم در همین تاریخ برگزار می‌شد اما به دلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های داخلی به مهر ماه انتقال داده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز