ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

نمایش قابل توجه طارمی در پرتغال/ روزهای دشوار مجیدی و استقلال/ پرسپولیس یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۲۳:۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۳۲۰۹
نمایش قابل توجه طارمی در پرتغال/ روزهای دشوار مجیدی و استقلال/ پرسپولیس یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: پرسپولیس

تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر،‌ از ساعت 21 یکشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی در این بازی 50 امتیازی شدند تا یک گام دیگر به قهرمانی این فصل نزدیک شوند. پیکان هم در قعر جدول باقی ماند.

شخصیت هفته: مهدی طارمی

ریوآوه بامداد چهارشنبه در هفته بیست‌ونهم لیگ پرتغال به مصاف براگا رفت و در یک بازی پرگل مهمانش را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد. گل نخست ریوآوه توسط مهدی طارمی به ثمر رسید و  سپس سانتوس گلزنی کرد. پیش از پایان نیمه نخست گلسون نتیجه را سه بر دو به نفع میزبان کرد. در دقیقه 81 پائولینیو علاوه بر این که توانست دبل کند، بازی را هم دوباره به تساوی کشاند. با این حال مهدی طارمی یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در نهایت سه امتیاز بازی به ریوآوه برسد. یکی از بازیکنان براگا در دقیقه 90 کارت قرمز دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

بازنده هفته: تراکتور تبریز

تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام (ره) و در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان دست به کار بزرگی زد و با حساب یک بر صفر به برتری رسید. شاگردان الهامی با قبول این باخت شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به حداقل رسانند.

پیشنهاد هفته: هفته 23 رقابت‌های لیگ برتر

هفته 23 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی پیگیری خواهد شد که سرخابی‌های پایتخت به مصاف تیم‌های بوشهری خواهند رفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی شنبه شب از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی میزبان شاهین بوشهر خواهند بود و استقلالی‌ها یکشنبه از ساعت 20:30 در بوشهر به مصاف پارس جنوبی جم خواهند رفت.

نقد هفته: فرهاد مجیدی

استقلال پس از شروع دوباره لیگ برتر در دو بازی به میدان رفت که مقابل فولاد شکست خورد و تنها یک امتیاز از دیدار مقابل سایپا گرفت. آبی‌پوشان تهرانی این روز‌ها حال و روز خوبی ندارند و اتفاقات بازی مقابل فولاد آن‌ها را وارد حاشیه کرد که مهمترین و پررنگ‌ترین این حواشی نیز توسط سرمربی جوان این تیم نمایان می‌شود. به شکلی که همین حواشی باعث شده تا پیشکسوتان استقلال نسبت به رفتار فرهاد مجیدی در بازی مقابل فولاد واکنش نشان دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز