مریم وفاخواه در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌های ملی اسکیت هاکی و فری استایل بانوان عملکرد موفقی داشتند/ برای تیم ملی اسکیت برد در المپیک تلاش می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۵۷۰۰
تیم‌های ملی اسکیت هاکی و فری استایل بانوان عملکرد موفقی داشتند/ برای تیم ملی اسکیت برد در المپیک تلاش می‌کنیم
نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت گفت: بانوان در رشته‌های اسکیت هاکی و فری استایل تا به حال به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مریم وفاخواه، نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت، در رابطه با عملکرد بانوان در رشته‌های زیر مجموعه این فدراسیون طی چند سال اخیر عنوان کرد: تیم ملی اسکیت هاکی بانوان کشورمان سال 2018 توانستند مدال برنز آسیا را کسب کنند. همچنین رومینا صالحی در رشته فری استایل توانست در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا مدال برنز را به دست بیاورد و در جایی با هم سوم جهان بایستد. اسکیت شامل 12 رشته می‌شود که بانوان و آقایان ما در هر 12 رشته فعالیت دارند، اما در رشته‌های اسکیت هاکی و فری استایل بانوان ما تا به حال درخشیدند و موفقیت‌هایی درسطح آسیا و جهانی کسی کردند.

او ادامه داد: تا به حال در رشته‌های آلپاین و سرعت نیز توانستیم رنکینگ جهانی و آسیایی خود را تغییر دهیم، اما در این بخش‌ها مدالی نداشتیم. با توجه به اینکه آقایان در این رشته‌ها موفقیت‌هایی داشتند، بنابراین بانوان نیز می‌توانند در آینده عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

وفاخواه گفت: در اسکیت برد هم با توجه به اینکه رشته‌ای المپیکی است، فعالیت‌های خوبی را آغاز کردیم. در همین راستا سال گذشته دو تا از ملی‌پوشان دخترمان را به مدت دو هفته به کمپ آموزشی چین اعزام کردیم. باتوجه به این که اسکیت برد، رشته‌ای المپیکی است، امید زیادی داریم تا در این بخش هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت اظهار داشت: از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد و تمام رقابت‌های ملی و بین‌المللی لغو شدند، مسابقات مجازی برگزار شد که ملی پوشان ما در این تورنمنت‌ها حضور پیدا کردند. یکی از دختران ما از خراسان رضوی در مسابقات اسکیت نمایشی روسیه شرکت کرد و توانست کسب مقام داشته باشد. به‌تازگی نیز دو تا از بانوان ما در رقابت‌های مجازی قهرمانی آسیا با حضور 37 کشور به رقابت پرداختند و توانستند جزوه 10 نفر برتر این مسابقات قرار بگیرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز