هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

دیدار همبازیان سابق با چاشنی کرونا

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۸۷۵۲
دیدار همبازیان سابق با چاشنی کرونا
درحالی که شایعاتی درباره لغو دیدار ذوب‌آهن و شهرخودرو مطرح بود اما با اعلام سازمان لیگ قرار شد این بازی امروز در اصفهان برگزار شود.

به گزارش برنا؛ ماجراهای دیدار ذوب‌آهن و شهرخودرو از جایی شروع شد که پزشک این تیم اعلام کرد 6 نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و 8 نفر نیز مشکوک به کرونا هستند. البته سازمان لیگ اعلام کرده این دیدار باید برگزار شود و کاروان تیم شهرخودرو هم به اصفهان سفر کرده و بعید به نظر می‌رسد که این دیدار لغو شود.

ذوبی‌ها با حضور رحمان رضایی روی نیمکت‌شان لیگ برتر را چندان خوب آغاز نکرده‌اند و به نظر می‌رسد این تیم قدیمی که سال‌هاست در سطح اول فوتبال کشورمان حضور دارد و حتی تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد امسال نیز نتواند خودش را به عنوان یک مدعی به اثبات برساند. این تیم اصفهانی از 4 بازی ابتدایی خود هیچ پیروزی کسب نکرده و با 3 تساوی و یک باخت و کسب 4 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. اعضای تیم ذوب‌آهن در 4 هفته گذشته به داوری‌های انجام شده به شدت اعتراض داشته‌اند و یکی از دلایل نتایج ضعیف‌شان را این موضوع اعلام کرده‌اند.

در آن سوی میدان شهرخودرو در حالی هفته گذشته مقابل پرسپولیس شکست خورد که سیدمهدی رحمتی، سرمربی جوان این تیم، به دلیل اخراج در بازی قبل مقابل صنعت‌نفت آبادان از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کرد. تیم رحمتی در حالی مقابل پرسپولیس با 3 گل شکست خورد که تیمش می‌خواست فوتبالی هجومی را مقابل پرسپولیس ارائه دهد اما بی‌تجربگی بازیکنان این تیم باعث شد شهرخودرو حتی در کسب یک امتیاز هم ناکام بماند.

رحمتی و شاگردانش بعد از بازی سخت هفته گذشته مقابل پرسپولیس و در ادامه دیدارهای دشواری که در هفته‌های اخیر داشته‌اند حالا باید مقابل ذوب‌آهن به میدان بروند. شهرخودرو در 4 بازی اخیر یک برد، یک تساوی و 2 شکست داشته و رحمتی امیدوار است تیمش بتواند از اصفهان به دست پر به مشهد برگردد. البته رحمتی و شاگردانش از طرف مدیریت باشگاه شهرخودرو برای کسب نتایج بهتر تحت فشار نیستند و این نکته‌ای است که خود مالک این باشگاه و رحمتی به آن اشاره داشته‌اند.

رحمتی قبل از بازی با پرسپولیس اعلام کرد هیچ فشاری از طرف مدیران تیم برای نتیجه‌گیری روی من نیست و من هم به بازیکنانم فشار نمی‌آورم. این تیم خصوصی پیش از آغاز لیگ با فروختن ستاره‌های خود به تیم‌های بزرگ حاضر در مسابقات و جذب بازیکنان جوان و کم نام و نشان به دنبال پیاده کردن یک برنامه 3 ساله است که در سال آخر محصول خواهد داد. با این شرایط رحمتی می‌تواند در آرامش تیمش را هدایت کند.

شهرخودرو برای بازی امروز همه بازیکنانش را در اختیار دارد و احتمال می‌رود امین قاسمی‌نژاد، مهاجم دو گله این تیم، هم بتواند بعد از گذراندن دوران مصدومیت در ترکیب تیمش به میدان برود. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز