گام محکم آملی‌ها در نخستین بازی پلی‌آف

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۲۸۶۰
گام محکم آملی‌ها در نخستین بازی پلی‌آف
تیم لبنیات هراز آمل با پیروزی مقابل شهداب یزد، گام اول مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان را محکم برداشت.

به گزارش برنا؛  مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از روز گذشته (سه‌شنبه) آغاز شده و تا جمعه هفته جاری به صورت متمرکز و دو برد از سه بازی، در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

امروز و در دومین روز از مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل به مصاف هم رفتند و شاگردان بهروز عطایی موفق شدند 3 بر یک از سد شهداب یزد بگذرند.

در این دیدار شهداب یزد تنها در ست سوم با کسب امتیاز (25 بر 14) به پیروزی رسید و در ست‌های اول، دوم و چهارم، لبنیات هراز آمل با ثبت امتیازهای (22 بر 25)، (18 بر 25) و (22 بر 25) به سود خود، برنده میدان شد تا گام اول را محکم بردارد.

شهداب یزد و لبنیات هراز آمل به عنوان تیم‌های سوم و ششم مرحله مقدماتی، به مرحله پلی‌آف صعود کرده بودند و پیروزی نماینده آمل خط و نشانی برای دیگر مدعیان این مسابقات است تا نتایج دور مقدماتی را فراموش کنند و مقابل حریفان با تمام توان حاضر شوند.

در این بازی تیم شهداب یزد در مجموع 87 امتیاز شامل 54 امتیاز حمله، 11 امتیاز دفاع، 6 امتیاز مستقیم سرویس و 16 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل لبنیات هراز آمل هم جمعا 89 امتیاز شامل 53 امتیاز حمله، 13 امتیاز دفاع، یک امتیاز سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد.

رضا قرا بازیکن لبنیات هراز آمل با کسب 28 پوئن، امتیازآورترین بازیکن مسابقه شد. سلیم چپرلی هم با کسب 15 پوئن، بهترین بازیکن شهداب یزد بود.

بازی دو تیم در مدت زمان 2 ساعت و 11 دقیقه انجام شد. وحید پورکاشیان و مهدی نویدی به عنوان داور اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند. بهرام سلیمانی و اصغر درفش‌کاویان هم تیم نظارت داوری و فنی مسابقه را تشکیل دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز