سردار حبیب الله جانثاری در گفت‎‌وگو با برنا:

جمهوری اسلامی ایران سیزم را زنده کرد/ جلسات خوبی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۶۴۷۱۳
جمهوری اسلامی ایران سیزم را زنده کرد/ جلسات خوبی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم
معاون تربیت بدنی و آموزش ناجا گفت: جمهوری اسلامی ایران، سیزم را زنده کرد.

سردار حبیب‌الله جانثاری، معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی، درباره میزبانی ایران در رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: ما درون نیروی انتظامی 18 کمیته را بسیج کردیم برای اینکه این مسابقات به بهترین شکل برگزار شود. جلسات بسیار خوبی را در این راستا با شخص وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی داشتیم. در مجموع می‌توانم بگویم همه دست به دست هم دادند تا این میزبانی به خوبی انجام شود. سالن 12 هزار نفری آزادی در دوره گذشته هم که مسابقات را اینجا برگزار کردیم مشکل داشت و چیزی که صحبت شده بود هزینه‌ای 100 میلیارد تومانی برای تعمیر نیاز داشت اما با استفاده از ظرفیت مهندسان انقلابی و بسیجی کار تعمیر با کمترین هزینه ولی به بهترین شکل انجام شد کاری که پیش از این گفته می‌شد شدنی نیست. در این مسیر البته دوستان وزارت ورزش خیلی کمک کردند که جا دارد تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: برای آماده سازی تیم نیز فدراسیون به خوبی در کنار ما بود. در مجموع 5 اردو در یک‌سال اخیر برای تیم برگزار شد که 2 اردوی آن به میزبانی مازندران برگزار شد 2 اردوی دیگرمان در دانشگاه علوم نظامی و در نهایت آخرین اردو هم در فدراسیون کشتی بود که کنار تیم ایران برگزار شد تا تیم نظامیان کشورمان از ظریت فدراسیون و مربیان تیم ملی برای کسب آمادگی بیشتر استفاده لازم را ببرد.

سردار جانثاری اضافه کرد: ما مجموعا در این مسابقات سه هدف را دنبال می کنیم. هدف اول‌مان داشتن یک میزبانی خوب است که از 21 تیم خارجی حاضر در مسابقات که به عنوان مهمان در کشور ایران حضور دارند میزبانی شود. هدف دومان اجرای خوب مسابقات است و در نهایت هم گرفتن نتیجه‌ای در خور نظام جمهوری اسلامی ایران که خوشبختانه با توجه به بازخوردهایی که وجود داشت و حتی به صورت ایمیل برای ما ارسال شد در هدف نخست‌مان به اهداف ترسیم شده رسیدم. در گام دوم هم خوب بودیم که هنوز مسابقات در جریان هست و برای اختتامیه نیز برنامه ویژه‌ای را تدارک دیدیم. در نهایت امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را از کشتی‌گیران کشورمان داشته باشیم تا به امروز عملکرد تیم خوب بوده امیدوارم تا روز پایانی نیز این روند ادامه داشته باشد چراکه همه این‌ها در تاریخ سیزم ثبت خواهد شد. خوشبختانه در این راستا نماینده سیزم اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران سیزم را زنده کرد.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی گفت: در این دوره ایران در هر وزن 10 کشتی گیر خوب دارد سایر تیم‌ها نیز با بهترین کشتی‌گیران خود شرکت کردند از جمله روسیه که تیم خوبی را شرکت داده است. اکثر این کشتی‌گیران که مدال جهانی و المپیک هم دارند از نظامیان هستند و در این دنیا امری معمول است که اکثر تیم ملی کشورها را نظامیان تشکیل دادند. بنابراین سطح مسابقات هم بالاست.

وی در پایان در مورد سرنوشت تیم فوتبال پاس گفت: تیم پاس هواداران بسیار زیاد و خوبی دارد. ما در رشته‌های دیگر فعالیت داریم، مانند هندبال، والیبال و فوتسال اما در رشته فوتبال هنوز زیرساخت‌ها وجود ندارد و فعلا در اولویت نیست.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز