حسن رحیمی در گفت‌وگو با برنا

برای کسب اولین قهرمانی می‌جنگیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۵:۴۳
کد خبر: ۱۲۸۱۸۵۶
برای کسب اولین قهرمانی می‌جنگیم
سرمربی تیم تنیس روی میز رعد پدافند هوایی اصفهان گفت: ما تیمی جوان داریم که برای قهرمانی می‌جنگیم و از پنج بازی ابتدایی پنج برد به دست آوردیم؛ امیدواریم در ادامه راه هم به تلاش و جنگندگی ادامه دهیم و بعد از هشت 9 سال فعاللیت، برای اولین بار قهرمان لیگ شویم.

تیم تنیس روی میز رعد پدافند هوایی اصفهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز نمایش درخشانی داشته و تا پایان دور اول با پیروزی در 100 درصد مسابقات صدرنشین است. در همین رابطه گفت‌وگویی اختصاصی با حسن رحیمی، سرمربی این تیم داشتیم.

حسن رحیمی درباره فصل جدید رقابت های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: در لیگ امسال بازیکن‌ها خیلی خوب بین چند تیم پخش شده‌اند. شاهد برگزاری رقابت‌های نزدیکی هستیم. جدول را هم نگاه کنید چند تیم شانس قهرمانی دارند و با یک دور تکلیف همه چیز مشخص نشده است. سال‌های قبل یک تیم گوی سبقت را می‌ربود و بقیه برای دومی می‌جنگیدند.

سرمربی تیم تنیس روی میز رعدپدافند خاطرنشان کرد: برادران عالمیان نیستند و نیروها خیلی خوب تقسیم شده است. ما تیمی جوان داریم که برای قهرمانی می‌جنگیم. از پنج بازی ابتدایی پنج برد به دست آوردیم. امیدواریم در ادامه راه هم به تلاش و جنگندگی ادامه دهیم و بعد از هشت 9 سال برای اولین بار قهرمان لیگ شویم.

وی در پاسخ به این سوال که توقع چنین نتیجه‌ای را از تیمش داشته است یا خیر، بیان داشت: بله. ما امسال از اول فصل این توقع را داشتیم که بچه‌ها بدرخشند و برای قهرمانی مبارزه کنند. نیروها طوری تقسیم شده بود که فکر می‌کردیم بتوانیم برای قهرمانی بجنگیم. حساس‌ترین جدال با با تیم قهرمان فصل قبل یعنی فراسنج بود. پیش‌بینی می‌شد که 3-2 ببریم یا ببازیم و 50-50 بود. بازی طوری پیش رفت که خدا را شکر سه بر 2 بردیم. آنها هم فوق‌العاده بودند. نباید فراموش کنیم که همه بچه‌های ما سرباز و جوان هستند و از آنها تا به الان راضی بوده‌ایم.

رحیمی درباره بازیکنان تیمش گفت: کاپیتان تیم ما میعاد لطفی 26 ساله است که سابقه حضور در تیم ملی را دارد. امین احمدیان عضو کنونی تیم ملی و یکی از نفرات موثر ما تنها 20 سال دارد. علی شعاری هم 20 ساله است و عضو تیم ملی جوانان بود. با بچه‌های سرباز کار را ادامه می‌دهیم و این جای خوشحالی دارد. در ضمن بچه‌های کادری کمک حال هستند. باید از هادی صبحی هم یاد کنم که از مربیان ما و از ملی‌پوشان سابق است و کنار ما حضور دارد و در حال گذراندن خدمت مقدس سربازی است و از کمک‌های شایانش استفاده می‌کنیم.

وی درباره کیفیت برگزاری مسابقات تصریح کرد: مسابقات بین هشت تیم شرکت‌کننده است. به صورت رفت و برگشت هر تیم 14 بازی انجام می‌دهد. این 14 بازی در سه دور برگزار خواهد شد. دور اول پنج مسابقه بود. دور دوم هم پنج بازی خواهد بود که در تاریخ سه تا ششم بهمن ماه به انجام می‌رسد. دور سوم هم چهار بازی خواهد بود که در اسفندماه شاهد برگزاری‌اش هستیم. امسال فرقی که با سال‌های قبل دارد این است که پلی‌آف ندارد و هر تیمی در این سه دور امتیاز بیشتری را داشته باشد قهرمان می‌شود. این باعث شده تا هر نیم امتیاز هم برای تیم‌ها اهمیت داشته باشد. فدراسیون همچنین امسال برای هر بازی لیگ که بازیکنی می‌برد 100 امتیاز رنکینگ خواهد داد و همین مساله انگیزه بازیکنان را دوچندان کرده است.

رحیمی در پاسخ به این سوال که نبودن پلی‌آف را مثبت ارزیابی می‌کند یا خیر، اذعان داشت: من این تغییر را مثبت ارزیابی می‌کنم. در سال‌های گذشته تیم‌هایی که در دور گروهی اول نمی‌شدند با صعود به پلی‌آف نفرات جدید جذب می‌کردند و این اجحافی بود در حق تیم‌هایی که از ابتدا با جان و دل جنگیده بودند. امسال اما از روز اول چون هر بازی نیم امتیاز دارد و همه چیز از همان اول اهمیت دارد ماجرا متفاوت شده است. تنها ایرادی که می‌شود گرفت این است که مسابقات به خاطر ویروس کرونا متمرکز به انجام می‌رسد و امتیاز میزبانی وجود ندارد. امیدوارم از فصل بعد شرایط برگزاری رفت و برگشت بازی‌ها وجود داشته باشد.

سرمربی تیم تنیس روی رعد پدافند هوایی اصفهان در پایان درباره اینکه قول قهرمانی می‌دهد یا خیر گفت: قول قهرمانی نمی‌شود داد چون منطقی نیست اما با جان و دل هم ما و هم بچه‌ها و هم مدیرعامل محترم باشگاه یعنی جناب سرهنگ محمد صانعی و دیگر ارکان باشگاه دست به دست هم می‌دهیم تا برای اولین بار قهرمان شویم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز