ذوب آهن- پرسپولیس؛ دعوای اصفهان و تهران، نسخه جام حذفی

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۸۶۷۶۶
ذوب آهن- پرسپولیس؛ دعوای اصفهان و تهران، نسخه جام حذفی
پرسپولیس برای رسیدن به مرحله بعدی جام حذفی باید از سد حریف قدری عبور کند.

به گزارش برنا؛ پس از پشت سر گذاشتن یک مرحله از جام حذفی با اضافه شدن تیم های لیگ برتری، حالا در دیداری تمام لیگ برتری پرسپولیس در اصفهان مهمان ذوب آهن است تا جدال جذابی را بین این دو تیم برای رسیدن به مرحله بعدی مسابقات شاهد باشیم.

پرسپولیس که این روزها با شرایط ویژه ای روبرو است پس از پایان نیم فصل و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول حالا در جام حذفی حضور دارد و با تمام قوا خود را برای کسب یک جام دیگر آماده می کند. شاگردان یحیی در حالی برای مصاف با تیم تارتار خود را به اصفهان رسانده اند که در اولین حضور خود در این فصل از رقابت های جام حذفی به حکم قرعه به مصاف تیم ویستاتوربین رفتند و برخلاف خیلی از تیم های لیگ برتری که برابر تیم های دسته پایین تر پیروزی مقتدرانه ای را کسب نکردند، دیدار برابر ویستا با برد قاطع 4 بر صفر برای سرخ ها به پایان رسید.

این در حالی است که در آن سوی میدان ذوب آهن مهدی تارتار پس از نوساناتی که در میانه راه در نیم فصل اول داشت، کم کم شرایط بهتری را به دست آورد و توانسته در بازی های اخیر خود در لیگ برتر نتایج بهتری را کسب کرده و روند رو به رشدی را طی کند. تیم تارتار در مرحله قبل با پیروزی 3 بر صفر برابر تیم دسته اولی رایکای بابل موفق شد به جمع 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم اضافه شده و با حکم قرعه به عنوان حریف پرسپولیس معرفی شود. امتیازی که ذوبی‌ها از آن برخوردار هستند، استفاده از امتیاز میزبانی و بازی در خانه است، موضوعی که می تواند برای شاگردان تارتار پوئن قابل اعتنایی محسوب شود.

شرایط خاص دو تیم در بازی های نیم فصل می تواند باعث شود تقابل این دو تیم در جام حذفی بازی جالب و جذابی از کار درآید. این دو تیم در حالی برای صعود به جمع 8 تیم برتر جام حذفی به مصاف هم می روند که در هفته یازدهم لیگ در تهران روبروی هم قرار گرفتند، دیداری که با پیروزی 2 بر صفر به سود قرمزهای تهرانی به پایان رسید، موضوعی که می تواند انگیزه ویژه‌ای برای ذوبی ها باشد تا به دنبال جبران مافات و انتقام از پرسپولیس باشند.

یکی از جذابیت های بازی می تواند تقابل بین تارتار و گل‌محمدی باشد، سرمربیان پرسپولیسی دو تیم که در سال‌های اخیر همواره رویارویی های جالبی را داشتند و امروز شاید تا ماراتن 120 دقیقه ای و حتی ضیافت پنالتی ها به این تقابل جذاب ادامه دهند. پرسپولیس با صف طولانی بازیکنان مصدوم مسافر اصفهان شده است، موضوعی که چالش ویژه ای برای کادر فنی محسوب می‌شود و این اتفاق می‌تواند مربیان را برای چیدمان ترکیب اصلی‌ با محدودیت‌هایی روبرو سازد. این در حالی است که تارتار می‌تواند بدون مصدوم و محروم تیمش را برای مصاف با پرسپولیس ببرد. دیدار ذوب آهن و پرسپولیس امروز از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.

گفتنی است موعود بنیادی‌فر، سعید علی‌نژادیان، محمد عطایی و ابوالفضل گرجی تیم داوری این دیدار را تشکیل می دهند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز