رضا ترابیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس باید از همان ابتدا هجومی آغاز کند/ حضور هواداران نقطه قوت تیم است

۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۶:۳۶:۴۵
کد خبر: ۷۷۳۶۵۳
پرسپولیس باید از همان ابتدا هجومی آغاز کند/ حضور هواداران نقطه قوت تیم است
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر از همان ابتدا بازی را طوفانی آغاز کند می‌تواند به گل برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا ترابیان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار سرخپوشان مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه میزبان است و می‌تواند با حمایت هواداران پرشور خود کاشیما را در خانه شکست دهد. حضور هواداران نقطه قوت تیم است.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس باید روی نقاط قوت کاشیما برنامه ریزی و با دفاع فشرده از نفوذ بازیکنان حریف جلوگیری کند. س خپوشان اگر از موقعیت‌های به دست آماده نهایت تلاش را ببرند می‌توانند در همان دقایق ابتدایی به گل برسند. پرسپولیس به دلیل آنکه در زمین حریف شکست خورده طبیعی است بازی را هجومی برنامه ریزی می‌کند و آنها برای دفاع و ضدحمله تلاش خواهند کرد.

ترابیان با اشاره به اینکه پرسپولیس می‌تواند از تجربه سیدجلال حسینی استفاده کند، بیان کرد: سرخپوشان می‌توانند از بازیکنان سرعتی خود استفاده کنند البته بازیکنان ژاپن بسیار سرعتی هستند که روی زمین به خوبی بازی می‌کنند. تیم در قلب زمین نیاز به هافبک باتجربه دارد که بتواند به تیم آرامش بدهد.

وی یادآور شد: پرسپولیس در ابتدای بازی رفت مقابل کاشیما بسیار خوب ظاهر شد. استرس و فشار روی بازیکنان بسیار بود که این تیم گل را دریافت کرد و بعد هم گل دوم برای کاشیما به ثمر رسید. تیم ژاپنی نیمه دوم را با آرامش شروع کرد و در یک نیمه به نتیجه مورد نیاز رسید. 

ترابیان با تاکید بر اینکه تعویض برانکو در بازی رفت اشتباه نبود، گفت: برانکو برای رسیدن به نتیجه بازیکن جدید را وارد زمین می‌کند. عالیشاه در دیدار رفت مقابل السد بدون استرس بازی کرد و توانست نمایش خوبی داشته باشد اما در دیدار با کاشیما بعد از دریافت دوگل عالیشاه به زمین آمد که به دلیل نداشتن تمرکز لازم نتوانست به سرخپوشان کمک کند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس اگر از همان ابتدا بازی را طوفانی آغاز کند می‌تواند به گل برسد. توپ اول از دروازه حریف گذر کند، قرمزها به گل دوم و سوم هم خواهند رسید. امیدوارم سرخپوشان در این دیدار برنده باشند و به‌عنوان قهرمانی برسند.

نظر شما
پرونده ویژه