افشین داوری:

ادعایی برای ریاست والیبال ندارم/ برای برگزاری مجمع انتخاباتی سالم آمده‌ام

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۶:۴۰
کد خبر: ۷۸۵۷۶۶
ادعایی برای ریاست والیبال ندارم/ برای برگزاری مجمع انتخاباتی سالم آمده‌ام
افشین داوری در جلسه معارفه سرپرست فدراسیون والیبال از همه کسانی که برای ارتقای والیبال ایران در آسیا و جهان تلاش کرده اند تشکر کرد و گفت: امیدوارم با بهره گیری از همه ظرفیت ها دست به دست هم دهیم تا شرایط برگزاری مجمع این رشته مهم و حساس را فراهم آوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افشین داوری در جلسه معارفه سرپرست فدراسیون والیبال از همه کسانی که برای ارتقای والیبال ایران در آسیا و جهان تلاش کرده اند تشکر کرد و گفت: امیدوارم با بهره گیری از همه ظرفیت ها دست به دست هم دهیم تا شرایط برگزاری مجمع این رشته مهم و حساس را فراهم آوریم .

وی افزود: حضور و ماموریت بنده در این فدراسیون به عنوان برگزار کننده یک مجمع کاملا سلامت با همراهی همه اعضا است. در فدراسیون مهمان شما هستم و ادعایی برای ریاست ندارم. امیدوارم با ورزشکاران پیشکسوتان و کارکنان فدراسیون والیبال همکاری لازم را داشته باشیم تا والیبال را در مسیر توسعه و رشدی که دارد باز هم به جلو ببریم.

افشین داوری با بیان اینکه ۴۰ سال در ورزش ایران فعالیت می کند گفت: درد جامعه ورزش را درک می‌کنم و امیدوارم فرد اصلح در انتخابات فدراسیون والیبال برگزیده شود.

داوری در پایان گفت: امیدوارم تمام موارد و مسائل فدراسیون را بتوانیم با کمک یکدیگر و در محیط والیبال مطرح و با بحث و گفتگو حل و فصل کنیم و به رشد و توسعه والیبال کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز