دکتر سلطانی‌فر از وزرای پیشگام در تشکیل ستاد فجر چهلم است؛

لطفی: فجر چهلم عرصه دفاع مقدس در برابر نظام سلطه است

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۲:۳۷
کد خبر: ۸۰۱۰۵۵
لطفی: فجر چهلم عرصه دفاع مقدس در برابر نظام سلطه است
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و گرامیداشت چهلمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی وظیفه دینی، انقلابی و اداری است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرت الله لطفی در نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون ها از فعالیت ستاد فجر چهلم انقلاب اسلامی در وزارت ورزش و جوانان به عنوان اولین وزارتخانه ای که این ستاد را در بین وزارتخانه ها تشکیل داد، به نیکی نام برد و از دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در راستای توجه به اهمیت حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر کرد.

وی فجر چهلم انقلاب اسلامی را در سه منظر  مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: روال متعارف و عادی در بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ، اهمیت خاص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به بلوغ ، تکامل و بالندگی رسیده است و  حساسیت مقطعی که دفاع مقدس را در برابر نظام سلطه نشان می دهد.

قائم  مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: در مقطع کنونی که نظام سلطه دو سال پیش اعلام کرده بود انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را نخواهد دید ، بزرگداشت فجر چهلم انقلاب اسلامی بیش از گذشته اهمیت دارد چرا  که نظام سلطه قصد دارد مردم را هدف قرار دهد و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحقیر کند و جو بی اعتمادی را به مردم تلقین کند و در این شرایط حفظ نظام از اعظم فرایض است.

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و گرامیداشت چهلمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی وظیفه دینی ، انقلابی و اداری است .بطوریکه دشمن اسلام را هدف قرار داده و قصد براندازی انقلاب را دارد اما باز هم با توکل بر خدا و پشتوانه مردم  فجر چهلم را برای تحقق دفاع مقدس مقابل نظام سلطه با شور و شکوه برگزار می کنیم.

لطفی همچنین  بار دیگر تشکیل ستاد فجر چهلم در کشور را مورد توجه قرار داد و از هماهنگی در استان ها و مرکز به منظور برگزاری باشکوه مراسم فجر چهلم انقلاب اسلامی  ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت :همه مردم و دستگاه ها  در قالب وظیفه دینی و انقلابی و بدون توجه به گرایش های سیاسی فجر چهلم ماندگاری را رقم خواهند زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز